اصول طراحی سایت بین المللی
قالب اصلی سایت اهداف و اساس طراحی را تعیین کنید
در مرحله اول برای طراحی سایت بین المللی مشخص کنید که هدف شما از سایت چیست. قصد فروش چه محصولات یا خدماتی را دارید. مخاطبان هدف کدام گروه از جامعه هستند. داستان شرکت شما چیست. چه آموزش هایی را ارائه می دهید. مأموریتهای شرکت و چشم اندازهای آینده چیست. همه اینها باید قبل از شروع طراحی سایت مشخص شده باشند. باید بدانید که به چه اطلاعاتی نیاز دارید و سایت شما چطور آن را ارائه خواهد کرد.
معیارهای گستردهای برای طراحی سایت وجود دارد که میتواند بر ویژگیهای استراتژی بازاریابی تاثیر بگذارد. تصاویر و محتوایی که در سایت می گذارید، برند شما را تقویت میکند و آن را متمایز نشان می دهد. اگر اشتباه کنید ممکن است به اعتبار برند آسیب بزند.
انتخاب مناسب جلوه های بصری
گرافیک سایت و جلوههای بصری بیش از هر چیز دیگری برای سایت های بین المللی اهمیت دارد. این عوامل، افراد را در نگاه اول با یک سایت درگیر می کنند. تصاویر ثابت و متحرک، کلیپ ها و ویدیوها، افکت های اسکرول سایت و اندازه و رنگ فونت های سایت اهمیت دارد. جلوه های بصری به جای اینکه فضا را در صفحات سایت اشغال کنند، باید یک نمای پر انرژی را به وجود بیاورند. خلاقیت در گرافیک سایت، حرف اول را می زند.
بنابراین بهتر است با مشاوران و طراحان در شرکت طراحی سایت صحبت کنید تا در باره انتخاب رنگ مناسب و گرافیک عالی شما را راهنمایی کنند. گذشته از آن، هر عکس یا تصویری که قرار است در سایت منتشر کنید باید با کیفیت و خوب به نظر برسد.
از عکسهایی استفاده کنید که وضوح کامل دارند؛ چون با جذب مشتری در ارتباط خواهد بود. فراموش نکنید هر گرافیکی که استفاده می کنید باید با عناصر و چیدمان داخل سایت سازگار باشد. شلوغ بودن سایت الزاماً ایده خوبی نیست. برعکس؛ سایت های بین المللی باید صفحات ساده و قابل مرور کردن داشته باشند.