شرکت توسعه فناور پویا فراز

۷ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

شنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۶ ق.ظ

مشاوره تبلیغات شامل چه آیتم هایی است؟

فرآیند مشاوره تبلیغات در مشهد، مجموعه ای از اقدامات است که شروع آن با تحقیقات و پژوهش کردن در مورد کسب و مورد نظر است. بعد از اتمام این پژوهش، استراتژی ها و راهکارهای عملی جدید و متناسب با نوع کسب و کار برای بهبود فرایندهای تبلیغاتی به کارفرماها ارائه می شود.

از آنجایی که مشاوره تبلیغاتی یک کار بسیار تخصصی است لذا افراد متخصص و با دانش حرفه ای باید به ارائه آن ها بپردازند. این افراد باید اطلاعات و داده های آماری و مشاهدات تجربی کسب و کار مورد نظر را تحلیل کنند تا بتوانند بهترین راهکار برای فرایند تبلیغات و بازاریابی را ارائه دهند.

مشاوره تبلیغات در مشهد توسط شخص یا سازمانی ارائه می شود که کسب و کارها برای دریافت جدیدترین متدهای تبلیغاتی از آن ها دعوت به همکاری می کنند. این همکاری می تواند بلند مدت یا کوتاه مدت باشد. در جلسات مشاوره تبلیغاتی، ابتدا بودجه تبلیغاتی تعیین می شود و سپس، برنامه های تبلیغاتی با توجه به نیاز و سلایق مشتری، نوع محصولات و خدمات کسب و کار مورد نظر تدوین می شود.

البته مشاوره تبلیغات در مشهد فقط وظیفه طراحی و برنامه ریزی برنامه تبلیغاتی را ندارد بلکه اجرا، نظارت بر وی روند اجرا و انتخاب یک رسانه تبلیغاتی مناسب نیز از دیگر مسئولیت ها و اهداف یک تیم مشاوره تبلیغاتی است. برنامه ریزی و تصمیم گرفتن در مورد برنامه های بازاریابی، ارتباطات، روابط عمومی سازمان ها و تبلیغات مشاغل از دیگر وظایف و اهداف این مشاوره می باشد. به طور کلی، تمرکز بر روی تمام این کارها فقط برای این است که کسب و کار مورد نظر از سایر رقبای خود، پیشی بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۰۱ ، ۱۱:۲۶
پویا قندی

شما می ‌توانید طراحی کارت باشگاه مشتریان را به شرکت‌ هایی که این کار را به ‌صورت تخصصی انجام می‌ دهند، بسپارید. آن ‌ها دیدگاه جزئی ‌تری نسبت به طراحی دارند و می ‌دانند دقیقاً از چه طرح ‌ها و رنگ‌ هایی برای کسب‌وکار شما استفاده کنند تا بازده بیشتری داشته باشید. بنابراین اگرچه برای این کار باید هزینه کنید، اما با یک طراحی کارت حرفه ‌ای باشگاه مشتریان، چندین برابر این هزینه در مدت کوتاهی به شما باز خواهد گشت.

برنامه ‌های مختلفی برای طراحی کارت باشگاه مشتریان وجود دارند که هر کدام می ‌توانند موارد متفاوتی را برای طراحی شما انجام دهند. اینکه کدام برنامه برای شما مناسب ‌تر است، به هدفتان از انجام این طراحی و نوع کسب و کارتان بستگی دارد. اما به ‌طور کلی، این طراح است که با توجه به مهارت ‌های خاص خود، یک برنامه را انتخاب کرده و تمامی مواردی که شما نیاز دارید را روی کارت باشگاه مشتریان اعمال خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۰۱ ، ۱۰:۵۰
پویا قندی
چهارشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵ ق.ظ

مزیت های کلاس های مشاوره بازاریابی محتوا

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، برای داشتن در آمد خوب و مشتریان زیاد می بایست در کلاس های مشاوره بازاریابی محتوا شرکت نمایید. در جلسات مشاوره، افراد متخصصی وجود دارند که با استفاده از تجربیات طلایی خود، به شما می آموزند که با استفاده از روش ها و ترفند های مدرن، چگونه مشتریان را برای تولید محتوا جذب کسب و کار خود کنید. علاوه بر آن، مشاوران راهکار هایی را به شما معرفی می نمایند که سبب می شود شما بتوانید مشتریان ثابتی نیز بیابید و نگران امنیت شغلی خود نباشید.

جالب است بدانید که در کلاس های مشاوره بازاریابی محتوا، افراد متخصص و با تجربه سعی می کنند شما را با بهترین ترفند های فروش محتوا آشنا سازند تا شما بتوانید محتوا های تصویری و متنی خود را با بهترین قیمت به فروش برسانید. علاوه بر آن، نحوه مشتری یابی را به شما می آموزند تا بتوانید در حین کار، مشتریان را جذب خود نمایید و بتوانید در آمد خود را افزایش دهید. البته فراموش نکنید که استفاده از کلاس های مشاوره بازاریابی، مزایای بسیار زیاد دیگری از جمله آشنایی با تولید کنندگان محتوا دیگر دارد و سبب می شود تا شما نکات بسیار جدیدی را بیاموزید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۰۱ ، ۱۱:۴۵
پویا قندی
شنبه, ۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۰ ق.ظ

مشاوره سئو چه خدماتی را ارائه می دهد؟

از جمله خدمات مشاوره سئو شامل تجزیه و تحلیل و بازبینی وب سایت، راهنمایی دادن برای افزایش بک لینک ها و راهکارهای دیگر است تا با آن ها ترافیک وب سایت مورد نظر به صورت کاملا طبیعی و اصولی، افزایش یابد. افزایش یافتن ترافیک وب سایت یکی از بهترین راهکارها برای ارتقا و بهبود وب سایت مورد نظر است. با بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجوگر، سبب می شود که در هر جستجویی این وب سایت در رتبه های اول قرار گیرد و لذا میزان بازدید و مشتری های وب سایت افزایش یابد.

از دیگر خدماتی که یک گروه مشاوره سئو در مشهد به کاربران خود ارائه می دهند شامل تعیین استراتژی محتوا، پیدا کردن کلمه کلیدی های مرتبط و مناسب، ایجاد یک محتوای مناسب و دارای ارزش علمی می باشد. به طور کلی اگر بخواهیم خدمات یک گروه مشاوره سئو را بیان کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعیین کردن استراتژی سئو
  • آنالیز کردن و تحلیل اطلاعات و داده ها
  • یکپارچه سازی و ایجاد یک فضای تکنیکال

در واقع تمام این خدمات به این منظور ارائه می شوند تا سازمان ها و مشاغل به اهداف خود که شامل ورودی و بازدیدکننده های بیشتر، ورودی های باکیفیت تر و واقعی، فروش بیشتر و معرفی بهتر برند می باشند برسند. بنابراین در زمان انتخاب یک تیم مشاوره سئو باید به این نکته دقت کنید که تیمی را انتخاب کنید که در تجربه های قبلی خود به این نتایج و اهداف رسیده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۰۱ ، ۱۰:۲۰
پویا قندی
پنجشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۹ ق.ظ

مشاوره بازاریابی چه خدماتی ارائه می دهد؟

  • تحقیق کردن در بازار:

یکی از مهم ترین خدمات این مشاوره، پیش بینی کردن تغییرات بازار، هوشمندانه برخورد کردن با این تغییرات و استفاده به موقع از فرصت ها است. در واقع، این ترفندها کمک می کند که محصولات و خدمات هر کسب و کاری تبدیل به برندی قوی در بازار شود. در واقع، با این مشاوره، رفتارهای مشتریان، رقبا و شرکت ها بررسی می شود و با این تحلیل ها فرصت های کشف نشده ای که در بازار موجود است کشف می شود. تیم مشاوره بازاریابی در اصفهان نیز از این فرصت های ناشناخته استفاده می کند و با معرفی آن به کسب و کار مورد نظر سبب موفقیت و سودآوری او در بازار می شود.

  • تقسیم بندی بازار:

تفکیک بازار و تقسیم کردن آن به بخش های کوچک تر از دیگر خدماتی است که مشاوره بازاریابی در اصفهان به کاربران ارائه میدهد. هدف از چنین کاری، این است که هر بخشی دارای مشتریان خاص خود است. مشتریان هر بخش، نیازها و ویژگی های مشترکی دارند. این شناخت سبب می شود متناسب با هر بخش و مشتری، استراتژی ها و تبلیغات مناسب همان بخش، ارائه شود.

  • تدوین استراتژی های بازاریابی:

این گزینه، از دیگر خدمات این مشاوره ها است. هیچ وقت سودآوری بیشتر، افزایش فروش، افزایش سهام در بازار، جذب مشتریان بیشتر، پیشروی در بازار رقابتی، گسترش بازار و … محقق نمی شود مگر اینکه استراتژی های بازاریابی هدفمند، بلند مدت و متناسب با نوع کسب و کار، اجرا شود. چنین استراتژی برای این است که خود را با هر نوع تغییری در فضای کسب و کار و بازار، منطبق کند. به عبارت دیگر، هر چه این استراتژی های بازاریابی خلاقانه تر و هوشمندانه تر باشند کمک بیشتری به سازمان ها برای رسیدن به اهداف بلند مدتشان می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۰۱ ، ۱۱:۰۹
پویا قندی

مشاوره مدیریت به شما کمک می کند تا بتوانید کارمندان خود را بهتر مدیریت کنید و از حداکثر بهره وری آن استفاده کنید. همچنین مشاوره کسب و کار به شما کمک می‌کند تا از آخرین متدهای فروش و بازاریابی اطلاع پیدا و کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی خود را بر اساس آن ها برنامه ریزی کنید.

از آنجایی که بازاریابی یک بازی آزمون و خطا برای رشد فروش است. مشاوره مدیریت کسب و کار میتواند حاشیه سود شرکت را بالاتر ببرد. در ضمن ضریب خطا در استراتژی بازاریابی و مدیریت نیز کاهش پیدا میکند. توصیه میکنیم هم اکنون با مشاورین ما در تماس باشید.

در ضمن با وجود مشاور مدیریت کسب و کار در کنار سازمان شما ، مزیت های رقابتی شما به صورت تخصصی به مشتریان نشان داده میشود. مزیت های رقابتی علتی هستند که مشتریان شما را در مقابل سایر رقبا انتخاب میکنند. بنابراین اگر مشتری بدانید که محصول یا خدمت شما چه مزیتی دارد و چه مشکلاتی را از او رفع میکند راحت تر به شرکت یا سازمان شما اعتماد میکند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۱ ، ۱۱:۱۲
پویا قندی
جمعه, ۱ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۰ ب.ظ

مزایای فروش تلفنی برای کسب و کار چیست؟

ارتباط مستقیم با مشتری اطلاعات زیادی را از گروه مشتریان در اختیار شما قرار می دهد. این مسئله سبب می شود سرنخ هایی را برای تماس مجدد در اختیار داشته باشید و همچنین یک رابطه مداوم را بین شما و مشتری می سازد. همچنین اگر فروش تلفنی طبق اصول و خلاقیت انجام گیرد می‌تواند نرخ تبدیل مشتریان را افزایش داده و هزینه تبلیغات و فروش را کاهش دهد.

هنر فروش تلفنی سرنخ های کسب شده را از طریق تماس های ما مداوم به فروش نهایی منجر می کند. اطلاعات دقیقی از سابقه فعالیت مشتری و ویژگی های شخصیتی او در فرم های تماس یا crm جمع‌آوری می‌شود بنابراین یک پارامتر مهم به شمار می آید.
همچنین راهکارهایی که برای فروش تلفنی موفق وجود دارد بسیار متنوع است. فروش تلفنی قابلیت برای کاهش هزینه ها را نیز دارا میباشد.
بازاریابی تلفنی هزینه های ایاب و ذهاب به منظور پروموشن میدهد و تنها از طریق معرفی کانال های ارتباطی صورت می گیرد. همکاری با فروشندگان مقتدر و متقاعد گر و حرفه‌ای باعث میشود مشتری بداند شما در کار خود متخصص هستید و می توانید به بهترین وجه ممکن که مشکلات او را حل کنید. همچنین فرایند اعتمادسازی نیز به سرعت انجام می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۰۱ ، ۱۸:۲۰
پویا قندی