شرکت توسعه فناور پویا فراز

۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

انواع مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره در این زمینه مزایای زیادی دارد؛ برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:

اضافه شدن مشتری ها
افزایش دنبال کننده ها
ساخت نام تجاری
استفاده از نیروی متخصص
گسترش و پیشرفت کسب و کار
برتری یافتن نسب به رقیبان

 

معایب دیجیتال مارکتینگ اینستاگرامی
 

معایب فروش اینستاگرامی، زیاد نیست در اینجا به دو مورد آن می پردازیم:

اینستاگرام ،یکی از برنامه هایی است که، امکان فیلتر شدن آن وجود دارد.
برخورد با مشتری در فروش حضوری راحت تر است. فروش اینترنتی، صبر و حوصله بیشتری نسبت به فروش حضوری، نیاز دارد.

 

وظایف یک مشاور دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام
 

انتخاب بازار هدف:
ابتدا باید بازاری که می خواهید در آن فروش و بازاریابی انجام دهید، مشخص شود.
تفکیک فرصت ها و خطرات احتمالی:
یک مشاور باید، خطرات احتمالی را پیش بینی کند و فرصت ها را تشخیص دهد.
او باید با بررسی آمار ها و تحلیل های تخصصی، برای آینده برنامه ریزی کند.
یافتن سرنخ:
در اینجا منظور از سرنخ ، راهکاری است که بتوان، مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل و دائمی تبدیل کرد.

 

منبع: سایت پویافراز
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۰۴
پویا قندی
دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵ ب.ظ

مزایای منتور کسب و کار

منتورینگ کسب و کار در اصفهان

صاحبان کسب و کار نیاز دارند که برای موفقیت در کارشان دانشی از نحوه عملکرد کسب و کار داشته باشند. اکثر صاحبان کسب و کارهای کوچک ترجیح می دهند با مطالعات و شرکت در دوره های آموزشی این اطلاعات را کسب کنند این روش‌ها می‌تواند مفید باشد اما وجود یک منتور کسب و کار می‌تواند مفیدتر و موثر تر واقع شود. در منتورینگ کسب و کار یک صاحب کار با تجربه با یک مالک کسب و کار دیگر به شکل رو در رو با یکدیگر ملاقات می کنند و با او صحبت می‌کند که می تواند برای او انگیزه بخش باشد. از دیگر مزایای منتور که می توان به آن اشاره کرد عبارتند از :

رشد دیدگاه های متفاوت: منتور می تواند به ما کمک کند که مشکلات و دید گاه هایی را که تا به حال به آن فکر نکرده ایم را مشاهده کنیم به فرض مثال در کسب و کار خود دچار مشکل می شویم در این شرایط منتوری که در این زمینه تجربه دارد می تواند به ما در درک این که افراد چگونه به کسب و کار ما نگاه می کنند کمک کند.
سوال پرسیدن و مشورت کردن: بزرگ ترین مزیت داشتن یک منتور داشتن کسی است که بتوانیم از او سوال های متداول بپرسیم و با او بتوانیم مشورت کنیم . یک کارآفرین جوان اگر منتور کسب و کار داشته باشد مشاوره های دقیق تری را دریافت خواهد کرد نسبت به زمانی که سوالاتش را از دوستان یا آشنایان بپرسد.
شبکه سازی:احتمالا شبکه گسترده ای از ارتباطات در صنعت کسب و کار خودتان به وجود آمده است. منتور به شما کمک می‌کند که با افرادی از قبیل مشتریان و یا شرکای بالقوه در بازار هدف خود،ملاقات داشته باشید.
ریسک کمتر:منتور کسب و کار به این دلیل در دسترس هستند که کمک رسانی به استارتاپ و کسب و کارها و ایده های نو برای رسیدن به موفقیت است.
بهبود درک شما از شاخص های موفقیت
کمک به مشکلات رایج در کسب و کار
مشاوره برای استراتژی های نوآورانه
متمرکز کردن شما روی اهداف و مسیر اصلی نیز اشاره کرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۵
پویا قندی
شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲ ق.ظ

انواع روش های سئو سایت

امروزه اکثر صاحبان وب سایت ها از ضرورت سئوی سایت خود برای گوگل و سایر موتورهای جستجو آگاه هستند. همچنین اکثر افرادی که به نوعی کسب و کار مرتبط با فروش دارند به دنبال راه های مختلفی برای این کار هستند. وب سایتی راه اندازی می کنیم که بازدید کننده دارد و کلید باز کردن این در به روی مخاطب سئو نام دارد!
برای رسیدن به اهدافی که برای کسب و کار خود در نظر گرفته ایم، به یک استراتژی سئو مکتوب نیاز داریم. بنابراین باید به انواع سئو و مفهوم هر کدام تسلط کافی داشته باشیم. در این قسمت در مورد هر نوع سئو صحبت می کنیم.

سئو کلاه سفید
عبارت سئو کلاه سفید به تاکتیک هایی اشاره دارد که با شرایط و ضوابط موتورهای جستجوی اصلی از جمله گوگل مطابقت دارد. به طور کلی سئو کلاه سفید عبارت است از: هر روشی که رتبه جستجوی شما را در صفحه جستجو بهبود می بخشد. هدف از سئو کلاه سفید افزایش کیفیت سایت برای کاربران و ارائه اطلاعات لازم به موتورهای جستجو برای شناسایی سایت و محتوای آن است. کیفیت بالای سایت به معنای جستجوی بیشتر توسط کاربران است که باعث افزایش رضایت کاربران از گوگل می شود.

 

تاکتیک های سئو کلاه سفید:

ارائه محتوا و خدمات با کیفیت
سایت خود را با کاربری راحتی بسازید.
از کلمات کلیدی و برچسب های توصیفی استفاده کنید
سایت ریسپانسیو و سازگار با موبایل

 

سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سیاه عبارت است از: استفاده از تاکتیک های غیراخلاقی، برخلاف دستورالعمل های موتورهای جستجو، برای دستیابی به رتبه بالاتر در نتایج جستجو. این تاکتیک ها در نهایت توسط موتورهای جستجو جریمه می شوند. به جای تلاش برای یافتن یک رتبه خوب در صفحات جستجو؛ کلاه سیاه از تاکتیک های مخرب استفاده می کند تا شما را بدون جستجو به آنجا برساند. استفاده مداوم از این تاکتیک ها به جای بهبود رتبه موتور جستجو به آن آسیب می رساند.

 

تاکتیک های سئو کلاه سیاه:

مخفی سازی
کلمات کلیدی نامناسب
شبکه خصوصی وبلاگ
ایجاد محتوا با کیفیت پایین

 

سئو کلاه خاکستری
به گفته کارشناسان، تعریف سئو کلاه خاکستری بسیار دشوار است: تصور کلی از سئو کلاه خاکستری بین سئو کلاه سفید و سیاه نیست، بلکه تمرین تاکتیک ها و تکنیک هایی است که اگر توسط موتور جستجو کشف شود، منجر به ایجاد یک وب سایت می شود. پنالتی برای افرادیست که بسیار قانونمند هستند، اما نمی خواهند کار غیرقانونی انجام دهند، از این تکنیک کلاه خاکستری استفاده کنند.

 

تاکتیک های سئو کلاه خاکستری:

طراحی مجدد سایت
خرید دامنه (دامین)
بکارگیری از حساب های شبکه های اجتماعی نامعتبر
لینک گذاشتن در سایت ایمیل های خبری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۴۲
پویا قندی
شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱ ق.ظ

مشاوره آنلاین طراحی سایت

طراحی سایت در اهواز

امروزه، به دلیل گسترش تکنولوژی داشتن یک سایت تبلیغاتی یا علمی، می تواند کمک بسیار بزرگی برای کسب و کار ما باشد. سایت ها، می توانند مطالب و تبلیغات کسب و کار ما را به افراد بازدید کننده نشان دهد و در نتیجه سبب رونق در کسب و کار ما بشوند. جالب است بدانید که سایت ها علاوه بر تبلیغات، قابلیت های بسیار زیادی از جمله کسب در آمد دارند؛ اما می بایست قبل از فکر استفاده سایت، به فکر طراحی آن باشیم تا بتوانیم سایت خوبی را برای خود طراحی کنیم.

لازم به ذکر است که طراحی سایت، کار آسانی نیست و دشواری های زیادی را به همراه دارد. اما در نظر داشته باشید که همه افراد می توانند سایت مورد نظر خود را طراحی نمایند. برای طراحی سایت مورد نظر خود، می بایست از مشاوره های طراحی سایت کمک بخواهید. اما به دلیل مشغله های زیاد روزمره، ممکن است نتوانید در جلسات مشاوره طراحی سایت شرکت کنید. اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که جلسات مشاوره آنلاین طراحی سایت وجود دارند و شما می توانید برای طراحی سایت مورد نظر خود از آن ها، در هر زمانی که وقت آزاد دارید کمک بخواهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۳۱
پویا قندی
سه شنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

انواع مشاوره دیجیتال مارکتینگ

اگر شما هم میخواهید به طور اصولی و بدون خطا، از پیج کسب و کار اینستاگرامی خود کسب درآمد کنید ،دو راه پیش روی شماست. می توانید وقت بگذارید و آموزش ببینید یا اینکه از مشاوره دیجیتال مارکتینگ، کمک بگیرید .

به مجموعه خدماتی که فرد یا سازمان، در زمینه فروش اینترنتی و راهبردهای فروش در فضای وب به جهت، افزایش میزان سود شرکت انجام می دهد، مشاوره دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. اینستاگرام مارکتینگ، یک نوع فعالیت فروش به صورت اینترنتی است که، در بستر اینستاگرام انجام می شود. این نوع فروش در اینستاگرام، با روش های متفاوتی اجرا میشود.

 

چرا به مشاوره در زمینه کسب درآمد از اینستاگرام نیاز داریم؟
مشاوره در این زمینه مزایای زیادی دارد؛ برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:

اضافه شدن مشتری ها
افزایش دنبال کننده ها
ساخت نام تجاری
استفاده از نیروی متخصص
گسترش و پیشرفت کسب و کار
برتری یافتن نسب به رقیبان
معایب دیجیتال مارکتینگ اینستاگرامی

 

معایب فروش اینستاگرامی، زیاد نیست در اینجا به دو مورد آن می پردازیم:

اینستاگرام ،یکی از برنامه هایی است که، امکان فیلتر شدن آن وجود دارد.
برخورد با مشتری در فروش حضوری راحت تر است . فروش اینترنتی، صبر و حوصله بیشتری نسبت به فروش حضوری، نیاز دارد.

 

وظایف یک مشاور دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام
انتخاب بازار هدف:
ابتدا باید بازاری که می خواهید در آن فروش و بازاریابی انجام دهید، مشخص شود.
تفکیک فرصت ها و خطرات احتمالی:
یک مشاور باید، خطرات احتمالی را پیش بینی کند و فرصت ها را تشخیص دهد.
او باید با بررسی آمار ها و تحلیل های تخصصی، برای آینده برنامه ریزی کند.
یافتن سرنخ:
در اینجا منظور از سرنخ ، راهکاری است که بتوان، مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل و دائمی تبدیل کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۳۸
پویا قندی
يكشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۲۲ ب.ظ

کمپین ایمیل مارکتینگ

کمپین ایمیل مارکتینگ

اکانت های ایمیل تعداد بیشتری به نسبت اکانت هایی مانند توئیتر و فیسبوک دارند. به همین دلیل احتمال دریافت نرخ کلیک و نرخ تبدیل و تعامل بالاتر میرود. به همین دلیل در بازاریابی دیجیتالی یکی از زمینه های قدرتمند برای تبلیغ کمپین های ایمیل مارکتینگ هستند. اما برای شروع یک کمپین ایمیل مارکتینگ قوی باید از کجا شروع کرد؟ چه مراحلی برای رسیدن به هدف باید طی شود؟

مشاوره و تعیین هدف
در ابتدا لازم است با یک مشاور ایمیل مارکتینگ در ارتباط باشید. زیرا مشاوره ایمیل مارکتینگ می‌تواند درباره صفر تا صد طراحی کمپین ایمیل مارکتینگ و نکات اجرایی کمپین موفق با شما صحبت کند. البته اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ بسیار ساده است و تنها کافیست از ابزارهای ایمیل مارکتینگ استفاده کنید.

اما قبل از شروع کمپین باید کمی وقت بگذارید و درباره اهداف خود فکر کنید. فکر کردن درباره اینکه می خواهید با ایمیل مارکتینگ به چه چیزی برسید و قرار است چه کسانی ایمیل را بخوانند و چه محتوایی لازم است تهیه شود در میزان موفقیت شما تاثیر مستقیم دارد.

تهیه لیست ایمیل ها
در این قسمت با توجه به مخاطبان خود بر اساس علایق ای که دارند و ساعاتی که طی تحقیقات شما ایمیل را باز میکنند مخاطبان خود را بخش بندی کرده و از آنها لیستی تهیه کنید. این کار کمک میکند تا بدانید برای کدام هدف باید به کدام دسته از این مخاطبان ایمیل ارسال کنید. همچنین لیست خود را با توجه به دو راه می توان جمع‌آوری کنید:

راه اول آن است که اگر قرار است از ایمیل مارکتینگ برای در سازمان با مشتریان موجود استفاده نمایید بهتر است اطلاعات تماس آنها را استخراج نموده و لیست را بر همین اساس تشکیل دهید.

در راه دوم در صورتی که میخواهید با عده‌ای از افراد ارتباط برقرار کنید که هیچ اطلاعات تماسی از آنها ندارید. باید بتوانید با ایجاد انگیزه و ایجاد موقعیت اشتراک به جمع کردن آدرس های ایمیل بپردازید. سپس لیست خود را تشکیل دهید. برای ایجاد انگیزه حتما با مشاور ایمیل مارکتینگ صحبت کنید.

انتخاب نوع کمپین
انتخاب نوع کمپین بسیار مهم است و به هدفی که در مرحله اول انتخاب کرده اید وابسته است. به این موضوع فکر کنید که آیا می خواهید یک خبرنامه برای مخاطبان خود بفرستید و در ذهن آنها ماندگار شوید آیا میخواهید آخرین محصولات یا جشنواره و تخفیف های خود را در قالب یک تحقیق برای مشتریان و مخاطبان خود بفرستید. در صورتی که میخواهید در قالب یک تبلیغ ایمیل خود را به مخاطبان ارسال کنید باید نگارش و محتوای آن بهتر است به گونه ای باش که اسپم تشخیص داده نشود.

صفحه فرود جذاب برای مشتریان
منظور از صفحه فرود جایی است که مشتری روی لینک یا دکمه درون ایمیل میزند تا جزئیات را مشاهده کند. صفحه فرود باید قالب بروز و مدرنی داشته باشد. برای این کار لازم است یک عنوان جذاب و مفید در صفحه بگذارید. سعی کنید از عکس های با کیفیت و بنرهای تبلیغی زیبا استفاده کنید. همچنین لازم تا محتوای موجود در صفحه کامل ساده و واضح باشد. در صورتی که نیاز است دکمه را در صفحه قرار دهید آن را بزرگ و زیبا درست کنید تا در چشم مخاطب شما بیاید.

تجزیه و تحلیل نتایج
مطمئن باشید که هرگز چیزی در ابتدا به طور کامل موفق نیست و در بازاریابی نیاز دارید تا نتایج را بررسی کنید. با کمک مشاور ایمیل مارکتینگ میتوانید به روی نتایج تجزیه و تحلیل انجام دهید تا نقاط ضعف و قوت خود را دریافته و در کمپین های بعدی موفق تر عمل کنید. تحلیل و بررسی میزان موفقیت شما در کمپین های بعدی افزایش میدهد. زیرا میدانید که چطور بر مشکلات و موانع احتمالی فائق آیید و ساختار بهتری در ایمیل های بعدی ایجاد کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۲ ، ۱۹:۲۲
پویا قندی

طراحی سایت دوزبانه چیست

دو رویکرد برای نسخه های مختلف یک سایت به زبان های متفاوت وجود دارد:

چندین دامنه منطقه ای: yourcompany.fr، yourcompany.de، و غیره.
صفحات مختلف در یک دامنه: yourcompany.com/it
کدام یک را باید انتخاب کنید؟ این تصمیم گیری تا حد زیادی به وسعت فعالیت شرکت شما بستگی دارد.
استارت‌آپ‌ها معمولاً باید برای سئو سایت خود بسیار هزینه می کنند. اگر هنوز در ابتدای راه هستید، سایت یک زبانه برایتان بهتر است. طراحی سایت دو زبانه برای سایت های تجاری با فعالیت های بین المللی، ضروری است. برای یک شرکت بزرگ، داشتن دامنه های منطقه ای می تواند به برندسازی آن کمک کند. چالش اصلی در اینجا، انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی وب، با سرعت بالا برای هر سایت است. در غیر این صورت، خطر کندی برخی از وب سایت های چند زبانه، نسبت به سایرین وجود دارد که بر تجربه کاربری تأثیر می گذارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۰۲ ، ۱۶:۳۰
پویا قندی