شرکت توسعه فناور پویا فراز

۶ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ

معرفی انواع منتور کسب و کار

مزایای منتور کسب و کار

منتور های سازمانی
همانطور که می دانید سازمان ها و مجموعه های شرکتی قسمت بزرگی از جامعه را تشکیل می دهند. کارمند های این مجموعه های بزرگ امکان دارد به تنهایی قادر نباشند با هدف و سر مقصود اصلی خود را تطبیق داده و برای پیشبرد اهداف هماهنگ شوند. در اینجا نقش منتور به وضوح مشخص می شود. منتورکسب و کار با زیر نظر گرفتن کارهای تمام افراد مجموعه و ارتباط مناسب با آن ها می تواند بهترین نتیجه و بازخورد را به دست اورد.

منتور های نظارتی
همانطوری که از نام آن پیداست منتور وظیفه نظارت به کیفیت کار را بر عهده دارد. یعنی موظف است تا بعد از انجام کار توسط فرد روی نتایج به دست امده نظارت کرده و به تحلیل پیشرفت و یا پس رفت کار بپردازد.

منتور های موقعیتی
یکی از پر چالش ترین انواع منتورینگ، منتور های موقعیتی هستند که بیشتر در زمان های حساس و پرچالش رو برو برای کسب و کار به کار گرفته می شوند. در واقع منتور کسب و کار موقعیتی با دانش و تخصصی که از آن موضوع مورد نظر دارد در آن موقعیت به پیشبرد اهداف و موفقیت مجموعه کمک می کند‌.

منتور های صنعتی
منتور کسب و کار صنعتی با توجه به حوزه تخصصی خاصی که در یک صنعت دارد می تواند به راه اندازی کسب وکار شما در حوزه مد نظر تان کمک کند‌. در واقع منتور فعال در یک صنعت با تمام چم وخم و بالا وپایین های یک صنعت به طور کامل اشنایی دارد ودید گسترده ای به آن دارد. پس می تواند بهترین همراه و یاری گر برای قرار گرفتن در مسیر صحیح کاری شما باشد.

منتور حرفه ای خاص
بعد از اینکه از سمت منتور صنعتی توانستید در مسیر درست و انتخاب یک حرفه خاص برای کسب خود قرار بگیرید حال نوبت به انتخاب منتور حرفه خاص می شود تا با تجارب و مهارت های یک منتور با سابقه بتوانید به پیشرفت مد نظرتان برسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۰۲ ، ۱۰:۳۸
پویا قندی
سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳ ق.ظ

مشاوره تبلیغاتی چه روندی دارد؟

کاربرد مشاوره تبلیغات

فرآیند کلی مشاوره تبلیغات مجموعه اقداماتی است که شامل تحقیق و جستجوی بهترین راهکار و پیشنهاد حرفه ای به منظور بهبود و میزان اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی یک سازمان است. اگر بخواهیم به عبارت ساده تر آن را بیان کنیم می‌توانیم بگوییم که مشاوره تبلیغاتی متخصصی است که با درک اهداف شرکت شما و شناخت چالش های مهم پیش رو راهکارهایی برای ایجاد تاکتیک های هدفمند در بازاریابی برای جذب مشتری و تبلیغات موثر همراهی و یاری میکند .

هر کسب و کاری باید تبلیغات را به عنوان یک عامل کلیدی در موفقیت خود بداند. قطعاً استخدام یک مشاوره تبلیغات از تجربه و مهارت کافی برای تحقق اهداف بازاریابی مفید واقع خواهد بود و موفقیت های بی شماری را به همراه خواهد داشت.

 

مشاور تبلیغات چه وظایفی بر عهده دارد؟
وظایف یک مشاور تبلیغاتی در قبال یک سازمان تنها ارائه راهکارهای خلاقانه به منظور تبلیغات نیست بلکه این سمت همراه با ابعاد و جوانب دیگری خواهد بود به عنوان مثال اگر به یک رهبر با تجربه و موقت نیاز دارید خدمات مشاوره تبلیغاتی می تواند گزینه مناسبی باشد اگر کسب و کار شما در حال رشد است و به منظور پیدا کردن راه های جدید برای رشد و توسعه نیاز به نبض بازار داری با یک مشاوره تبلیغات صحبت کنید .

همچنین در زمان های بحرانی و چالش برانگیز مانند بحران اپیدمی کرونا که کسب و کارها با چالش های مهمی رو به رو هستند مشاورین میتوانند راه های برای انعطاف و چابکی سازمان ابراز کنند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۰۲ ، ۱۱:۴۳
پویا قندی

مزایای منتور کسب و کار

  • تخصص در زمینه کاری

قطعا شما در زمینه کسب و کارتان نیاز به فرد متخصصی دارید که با دانش و بینش کاملا تخصصی که دارد به ارتقا و پیشرفت شما کمک کرده و در طول مسیر با استفاده از راهنمایی‌ها و کمک های وی شما نیز به یک متخصص تبدیل شوید و بتوانید بهترین نظرات و ایده ها را برای خود و دیگران ارائه دهید.
حال ممکن است شما بتوانید از یک دوست، همکار و بسیاری دیگر از افراد برای راهنمایی در حوزه فعالیتی خود استفاده کنید اما بهترین گزینه و پیشنهاد برای نتیجه قطعی استفاده از منتور کسب و کار با دانش تخصصی می‌باشد.

  • اختصاص زمان کافی و در دسترس بودن

قطعا یک منتور آگاه و منضبط این را می‌داند، فردی که نیاز به منتور دارد با هدف خاص و تایم زمان بندی شده ای اقدام به شروع پروژه خود کرده است.
افراد در جهت توسعه پروژه و کسب و کار خود نیاز به انتخاب یک همراه، یاری گر و مشاور دارند پس منتور کسب و کار ملزم است ساعت کاری کامل و قابل قبولی را برای آن اختصاص دهد. جهت اطمینان و برنامه ریزی بهتر داشتن یک جدول زمان بندی برای جلسات بین منتور و افراد می تواند کمک کننده باشد.

  • اشتیاق کاری

یکی دیگر از خصوصیات مهم یک منتور کسب و کار موفق که موجب پیشبرد اهداف یک پروژه و کسب می شود اشتیاق وی برای انجام کار خواهد بود‌. یک منتور مشتاق و همدل، اشتیاق و صداقتی که از دیدن موفقیت و پیشرفت کاری افراد دارد از اشتیاق دریافت حق و زحمه خود بیشتر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۰۲ ، ۱۹:۵۹
پویا قندی
دوشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ بین الملل

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته

دیجیتال مارکتینگ در واقع همان بازاریابی است که در بستر آنلاین و اینترنت انجام میگیرد. دیجیتال مارکتینگ بین الملل به منظور برندینگ و جذب مشتری آنلاین در کشورهای دیگر انجام میگیرد. این فرآیند حساسیت و دقت زیادی را می‌طلبد زیرا در کشورهای دیگر با سلیقه و تقاضای متفاوتی به نسبت کشور خود روبه رو هستیم. به همین دلیل حضور یک مشاور توانا و با تجربه لازم است.

مخاطبین مشاوره دیجیتال مارکتینگ بین الملل
تمام بازرگانان، صادر کنندگان و کسانی که می‌خواهند محصول خود را در کشورهای خارجی بازاریابی کنند و سلیقه مشتریان را بررسی و تحلیل نمایند می‌توانند از این مشاوره استفاده کنند. البته در صورت نیاز سنجی و تطابق هدف خود میتوانید ببینید آیا به مشاوره دیجیتال مارکتینگ بین الملل نیاز دارید یا خیر. در ادامه به اهداف مشاوره دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم. در صورتی که در کسب و کار خود به چنین اهداف و دستاوردهایی نیاز دارید جز دسته مخاطبین مشاوره دیجیتال مارکتینگ قرار دارید.

اهداف مشاوره دیجیتال مارکتینگ
جذب و آگاه سازی مشتریان بالقوه همواره هدف اصلی دیجیتال مارکتینگ بوده است. آگاه سازی به منظور اطلاع از محصولات و خدمات شرکت صادر کننده و بازرگانی. برای تحقق چنین دستاوردی باید از مثلث با سه ضلع مهم استفاده نمود. اضلاع این مثلث شامل :

  • ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  • دانش روز
  • متخصصین دیجیتال مارکتینگ

بکارگیری همزمان این سه ضلع سبب میشود برند و محصولات شما در بازارهای خارجی دیده شود. علاوه بر آن مشتری می‌داند شما قادر به تامین کدام محصول هستید. همچنین در صورت تداوم و بهره گیری مناسب مشتری خارجی به شما اعتماد می‌کند و فروش به مشتریان دائمی در کشور خارجی پایه ریزی میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۰۲ ، ۱۲:۱۳
پویا قندی
شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵ ب.ظ

چرا سئو سایت چند زبانه مهم است؟

قابلیت طراحی سایت های چند زبانه

اگر در کشورهای مختلف بازاریابی می کنید، احتمالاً مخاطبان بسیاری از بازارهای مختلف را هدف قرار می دهید که به چندین زبان صحبت می کنند. در این مورد، ترجمه اولیه وب سایت کافی نیست، و البته ترجمه های خودکار (گوگل ترنسلیت) همیشه منطقی نیستند و می توانند به عنوان هرزنامه ثبت شوند. اگرچه اینکه غیر انگلیسی زبانان برای درک محتوای وب سایت خود به مترجم گوگل اعتماد می کنند، ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما اگر استراتژی سئوی سایت چند زبانه اختصاصی داشته باشید، نتایج بسیار بهتری خواهید گرفت.
به علاوه، عناصری که به سئوی جهانی سایت شما کمک می‌کنند، تجربه کاربری کلی سایت را نیز بهبود می‌دهند، بنابراین توجه به بهترین شیوه‌های سئو سایت چند زبانه، هم برای ترافیک ارگانیک و هم برای تجربه مشتری، یک پیروزی بزرگ است. بعد از طراحی سایت دو زبانه، درباره سئو سایت حرفه ای نیز برنامه ریزی کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۲:۴۵
پویا قندی
پنجشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۰۲ ب.ظ

اهمیت مشاور پرسنال برندینگ

مزایا برندینگ

برای پی بردن به اهمیت مشاوره برندسازی شخصی ابتدا باید نکته ای مدنظر داشته باشید. هنگامی که فردی را میشناسید راحتتر به او اعتماد میکنید. به عنوان مثال یک فروشنده زمانی که با شما ارتباط میگیرد و او را در ذهن خود ثبت میکنید. به همین علت اگر محصولی را به شما معرفی کند احتمال خرید شما بالاتر میرود. همچنین اگر او بتواند مفاهیم فنی را در قالب عبارات قابل فهم بیان کند بیش از پیش با او ارتباط میگیرید. این حالت در کسب و کار شما نیز وجود دارد. اما مهم است که چگونه برنامه ریزی کنید و تولید محتوای شما به چه سبکی باشد. اهمیت مشاوره پرسنال برندینگ در اینجاست.

چگونه یک مشاور باتجربه پیدا کنیم؟
به جرأت می‌توان گفت که مشاورین فعال و آژانس های تبلیغاتی زیادی در کشورمان وجود دارد اما چند تکنیک ساده وجود دارد که می توانید به ارزیابی شرکت های تبلیغاتی و مشاوران بپردازید.

  • بررسی سابقه فعالیت و رزومه کاری

کسی که با افراد زیادی کار و در بسیاری از حوزه های کسب و کار حضور پیدا کرده است قطعا تجربه و سابقه بیشتری دارد. تجربه بیشتر از مسائل و راهکارهای تئوری میتواند برای شما چاره ساز باشد بنابراین به جای برسی تحصیلات آکادمیک، تجربه و موفقیت های مشاور را بررسی کنید.

  • مشاور خلاق و پویا

امروزه با گسترش مرزهای خلاقیت و ورود آن به دنیای مدیریت بیش از پیش نیازمند راهکارهای خلاقانه هستیم. روشهای قدیمی توسط رقبا امتحان شده و ممکن است از آنها عقب بمانید. روش های خلاقانه از سوی مشاوره برندینگ سکوی پرتاب شما به جلوی رقبا خواهد بود.

  • آشنایی با حوزه کاری

نکته مهم دیگر آن است که مشاور درباره نوع فعالیت شما و حجم رقابت و تا حدودی مسائل فنی آشنا باشد. مشاور این چنینی میتواند نیاز مخاطبان و کانال دسترسی به آنان را برای جذب و تبدیل آنان به خریداران را شناسایی کند.

  • ایده های تولید محتوای قوی

تولید محتوا در دهه اخیر به یکی از ابزارهای مهم در رسانه های کسب و کارها تبدیل شده است. اما مخاطبین دائما در معرض تبلیغات قرار گرفته و به راحتی میتوانند تشخیص دهند تبلیغ شما تنها وقت او را میگیرد. اما مشاورین وظیفه دارند با توجه به وضعیت مخاطبین و راه های ارتباطی بهترین نوع تولید محتوا را به شما توصیه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۳:۰۲
پویا قندی