شرکت توسعه فناور پویا فراز

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۲۷ ق.ظ

در طراحی سایت پزشکی، مسیر را کوتاه کنید!

آموزش طراحی سایت پزشکی

یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی سایت پزشکی اهمیت دارد و به طور خاص، مهم تر از سایر پروژه های طراحی سایت معرفی شده است، پیمایش آسان یا دسترسی آسان کاربر به قسمت های مختلف سایت است. از آنجایی که مخاطبان اصلی سایت های پزشکی، بیماران هستند، هنگام طراحی سایت باید این نکته را در نظر بگیرید که با کوتاه کردن مسیر دسترسی به قسمت های مختلف می‌ توانید استرس و نگرانی بیماران را کمتر کنید. یک محیط کاربر پسند در سایت برای بیمارانی که بسیار مضطرب هستند، مفید است.

در طراحی سایت پزشکی حتماً توجه کنید که سیستم نوبت دهی آنلاین و ارتباط با پزشک یا ارتباط با منشی پزشک و حتی تماس تلفنی باید به نحو مطلوب فراهم شود. اگر برای یک مرکز درمانی، سایت حرفه ای طراحی می کنید حتماً امکانات را به گونه ای قرار دهید که کاربر سایت بتواند با چند کلیک به قسمت درمانی مورد نظر خود وارد شود.

برقراری ارتباط موثر بین بیماری که به وبسایت مراجعه می کند و مدیر سایت یا مسئولین نوبت دهی و پزشک بسیار اهمیت دارد. توجه به طراحی سایت ریسپانسیو برای سایت پزشکی هم نکته دیگری است که به ساده شدن مسیر کمک می کند. کاربران تمایل دارند که بتوانند از طریق تلفن همراه خود هم خدمات و اطلاعات پزشکی را به صورت اینترنتی دریافت کنند. این نکته را در طراحی سایت پزشکی هرگز فراموش نکنید.

منبع: پویافراز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۰۲ ، ۰۹:۲۷
پویا قندی
سه شنبه, ۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ

نمونه های گیمیفیکیشن

چندین و چند سازمان معتبر جهانی وجود دارند که برای جلب نظر مخاطبان و افزایش بازدید وبسایت خود اقدام به استفاده از گیمیفیکیشن کرده اند. البته هدف کاری و خواسته آن ها از مخاطب در هرکدام متفاوت است اما مهم این است که آن ها توانسته اند با روش گیمیفیکیشن به بیشترین درصد مخاطب در حوزه اینترنت دست پیدا کنند. در اینجا ما سعی کرده ایم برخی از مهم ترین و مفید ترین نمونه های مطرح شده برای گیمیفیکیشن را به شما معرفی کنیم.

نیروهای نظامی
مدتی طولانی است که نیروهای نظامی در حال استفاده از گیمیفیکیشن در وب سایت ها به عنوان راهی برای استخدام هستند. مخاطبان می‌ توانند بازی‌ های آموزش نظامی‌ را به عنوان راهی برای افزایش علاقه به عضویت در نیروهای مسلح انجام دهند. که در این موارد گیمیفیکشن تا به حال به معنای واقعی توانسته برای ارتش ها موفق عمل کند.

برند نایک
این برند مشهور ورزشی یک گیمیفیکیشن طراحی کرده که به مخاطبان این امکان را می ‌دهد تا در چالش های ورزشی ‌با هم رقابت کنند. این فعالیت های بدنی بر اساس یک سیستم کسب امتیاز توسط نایک با ارائه ی جوایز مجازی برای کاربران در نظر گرفته شده اند. این برنامه به کاربران امکان می ‌دهد تا نتایج خود را فوراً در صفحات شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. خود این شرکت در آمار هایی که منتشر کرده است، بیان می دارد که گیمیفیکیشن توانسته فروش محصولات آن ها را حتی تا ۱۲۰ درصد هم افزایش دهد.

استارباکس
یکی از بهترین برنامه ها را در سطح جهان دارد. این شرکت اپلیکیشنی را پیاده سازی کرده است که به مشتریان وفادار امکان جمع آوری امتیازهایی را می‌ دهد که به دنبال جمع آوری این امتیاز ها می ‌توانند از نوشیدنی ها و جوایز رایگان بهره ببرند. در حقیقت گیمیفیکیشن در این برنامه بسیار الگودار و هدفمند و همچنین پرقدرت پیاده سازی شده است. شما با رقابت در این بازی ها امتیاز جمع آوری می کنید و بعد از مدتی می توانید از محصولات به شکل رایگان استفاده کنید اما خبر ندارید که شما برای ورود و بازی کردن و جمع آوری امتیاز، از قبل هزینه محصولات را به پرداخت کرده اید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۰۲ ، ۱۰:۲۴
پویا قندی