شرکت توسعه فناور پویا فراز

سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰ ق.ظ

طراحی ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ از مهم ترین و قدیمی ترین ابزارهای بازاریابی در عصر دیجیتال است. از مهمترین مزایای ایمیل مارکتینگ می‌توان به مقرون به صرفه بودن و نتایج اثر بخش است. اما برای اینکه هنگام ارسال ایمیل به صندوق کاربران و مخاطبان خود با اسپنک شدن مواجه نشویم باید یک طراحی ایمیل مارکتینگ خوب انجام دهیم. علم طراحی ایمیل مارکتینگ به قدر حیاتی است که انجام اصولی آن باعث جذب هر چه بیشتر مشتریان به وب سایت شما می شود.

ایمیل مارکتینگ همان بازاریابی ایمیلی است از ابزارهای بازاریابی دیجیتالی به شمار می رود. البته لازم به ذکر است که میان بازاریابی ایمیلی و تبلیغات ایمیلی تفاوت هایی وجود دارد. شاید در در مقاطعی به جای یکدیگر به کار بروند اما بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ گسترده‌تر از تبلیغات ایمیلی است.

هنگامی که از بازاریابی ایمیل صحبت می‌کنیم منظورمان ارتباط بلند مدت و دوسویه با مشتریان بالقوه و بالفعل کسب و کارتان است. اجازه آغاز این ارتباط توسط مشتری صادر شده و با رضایت او ادامه پیدا میکند .بنابراین پیام‌هایی که در این رابطه رد و بدل می شوند بسیار فراتر از پیامهای تبلیغاتی هستند.

قطعا طراحی ایمیل مارکتینگ کار ساده نخواهد بود اما برای شروع می توانید با مشاورین ایمیل مارکتینگ در ارتباط باشید. تا از نقطه نظرات او در رابطه با سرویس ایمیل مارکتینگ اطلاع پیدا کنید. همچنین مشاور ایمیل مارکتینگ میتوانند در طراحی ۱ کمپین تبلیغاتی به شما کمک زیادی کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۱
پویا قندی

پویا فراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی