شرکت توسعه فناور پویا فراز

دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵ ق.ظ

معایب و مشکلات ایمیل مارکتینگ

هر سیستم بازاریابی در کنار مزایایی که دارد معایب و مشکلاتی را دارا میباشد. اما توجه کنید که کسب و کاری می تواند در کمپین تبلیغاتی خود برنده باشد که بتواند با خلاقانه ترین راه ها بر این موانع و مشکلات چیره شود. در ادامه مهمترین معایب ایمیل مارکتینگ را برای شما ذکر می کنیم.

  • اسپم

اسپم یا هرزنامه آن دسته از محتواهای ارسال شده به صندوق ایمیل هستند که تماماً تبلیغاتی است و به همین دلیل دریافت کنندگان پیام آن را به عنوان اسپم معرفی می کنند. بنابراین باید به خوبی حواس خود را جمع کنید تا بتوانید مخاطب خود را به درستی پیدا کنید و با محتوای درست و اصولی از گزارش هرزنامه بودن ایمیل شما جلوگیری کنید. اگر نمی دانید که چطور باید یک محتوای خوب و اصولی برای ایمیل مارکتینگ خود بنویسید با یک مشاور متخصص در این زمینه مشورت کنید.

  •  ایمیل های ارسال نشده

گاهی به دلیل مشکلاتی در سرویس های ارسال ایمیل انبوه ممکن است پیام شما به دست گیرنده نرسد. البته اگر از عباراتی مانند رایگان حتماً کلیک کنید و غیره استفاده کنید باید انتظار اسپم شدن یا نرسیدن ایمیل به دست مخاطب را داشته باشید.

  • مشکلات طراحی

یکی از اصول اصلی برای محتوای پیام های ایمیلی عدم استفاده از پیامهای متنی است. زیرا مشتری وقت خود را برای خواندن طومارهای تبلیغاتی هدر نمی‌دهد. اما طراحی یک ایمیل جذاب و حرفه ای که در تمامی نمایشگر ها به درستی نمایش داده شود با همراهی یک مشاور ایمیل مارکتینگ قابل انجام است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی