مشاوره پرسنال برندینگ
پرسونال برندینگ در اصل به معنای تصویری از که مخاطبان و مشتریان از یک شخص واحد در یک سیستم کسب و کار دارند. برای فهم راحت تر می توانیم بگوییم که برخی از پزشکان و وکلا یا مشاغلی این چنینی تصویری که از خود برای مخاطبان خود ایجاد می کنند را، برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ می گویند. از آنجایی که جذب مشتری جدید بدون تبلیغات عملی تقریباً غیر ممکن است. بنابراین افرادی که در کسب و کارشان نیاز دارند تا تبدیل به یک برند شوند. باید از مشاوره برندینگ شخصی بهره مند شوند.
مزایای مهم مشاوره پرسونال برندینگ
هر اقدام و محتوایی که در شبکه های اجتماعی یا سیستم های بازاریابی خود انجام می دهید و به اشتراک می گذارید در ذهن مخاطب شما اثر ایجاد می کند اگر این اثر هدفمند و اصولی نباشد به جای تاثیر گذاری خوب عکس عمل کرده و نتایج منفی به همراه خواهد داشت. همچنین اگر به طور کل برندسازی شخصی در اولویت های استراتژیکی شما قرار ندارد یک خبر بد برایتان داریم. رقبا در حال ربودن گوی رقابت از شما هستند.
مشاورین فعال در این زمینه به شما کمک میکنند تا در حرفه و کسب و کار خودتان به یک شخصیت مهم و تاثیرگذار تبدیل شوید. مشاورین باتجربه طی سالیان زیاد و کسب تجارب مفید میدانند چطور به بهترین شکل ممکن میتوانید در صنعت خود چگونه به یک شخص شناخته شده تبدیل شوید و از این راه فروش کالا و خدمات خود را افزایش دهید.
اهمیت مشاور پرسنال برندینگ
برای پی بردن به اهمیت مشاوره برندسازی شخصی ابتدا باید نکته ای مدنظر داشته باشید. هنگامی که فردی را میشناسید راحتتر به او اعتماد میکنید. به عنوان مثال یک فروشنده زمانی که با شما ارتباط میگیرد و او را در ذهن خود ثبت میکنید. به همین علت اگر محصولی را به شما معرفی کند احتمال خرید شما بالاتر میرود. همچنین اگر او بتواند مفاهیم فنی را در قالب عبارات قابل فهم بیان کند بیش از پیش با او ارتباط میگیرید. این حالت در کسب و کار شما نیز وجود دارد. اما مهم است که چگونه برنامه ریزی کنید و تولید محتوای شما به چه سبکی باشد. اهمیت مشاوره پرسنال برندینگ در اینجاست.