فروش و بازاریابی تلفنی
فروش تلفنی موفق فرایندی است که طی آن محصولات یا سرویس شما به صورت مستقیم یا از طریق تماس تلفنی به فروش می رسد. بازاریابی تلفنی از جمله انواع بازاریابی و جذب مشتری است که به طور مستقیم با مشتری هدف ارتباط برقرار میکنند. در هنگام برقراری ارتباط درباره برند و فعالیت های شرکت به همراه محصولات و مزیت رقابتی توضیحاتی ارائه میشود. اما آیا بازاریابی تلفنی تنها یک روتین یک طرفه از طرف فروشنده است یا باید به طوری باشد که مشتری نیز فعال باشد؟ برای کسب اطلاع بیشتر از بازاریابی تلفنی با بیشترین بازدهی و روابط دو طرفه میان مشتری و فروشنده با همکاران ما در تماس باشید. همچنین میتوانید مشاوره فروش نیز دریافت کنید.
شروع بازاریابی تلفنی نیازمند بانک اطلاعاتی از گروه هدف مشتریان و مخاطبان است. برخی از شرکت ها از بانک اطلاعاتی نرم افزاری و برخی دیگر از شیوه قدیمی نگارش به روی کاغذ و فرم استفاده میکنند. در فرم ها اطلاعات آخرین تماس و شرح کلی آن ذکر میشود. شرح تماس سرنخهایی را برای تماس مجدد فراهم میکند. همچنین در قسمت اطلاعات مشتری نوع شخصیت او را نیز میتوان ذکر کرد. فروشنده با استفاده از اطلاعات شخصیتی میتواند بهترین رویکرد را در مقابل او داشته باشد.