شرکت توسعه فناور پویا فراز

میزان هزینه مشاوره تبلیغات برای یک شرکت یا سازمان، در واقع همان مقدار حقوقی است،که مشاور یا مشاوران تبلیغاتی دریافت میکنند؛که به طور کلی در افراد متفاوت است و به عوامل زیر وابسته است:

مقدار کاری که هر فرد، توانایی انجام آن در طول سال را دارد.
هزینه خدماتی که ارائه می دهند . که این خدمات به صورت ساعتی ، ماهانه ، پروژه ای یا سالیانه محاسبه می شوند.
افزایش یا کاهش انگیزه های مبتنی بر کارکرد در قرارداد.
میزان تجربه و تسلط آنها
منطقه ای که در آن مشغول به کار هستند.
تکالیف ویژه آنها در کار
اگر مشاوره تبلیغات صحیح و به خوبی انجام شود، نه تنها هزینه نیست ؛بلکه یک سرمایه‌گذاری موثر و پر سود است .پس به هزینه مشاوره تبلیغات، مانند یک سرمایه گذاری کوتاه مدت و در مواردی بلند مدت نگاه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۲
پویا قندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی