شرکت توسعه فناور پویا فراز

شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲ ق.ظ

وظایف مشاور برندینگ حرفه‌ای

درک هویت و اهداف یک سازمان یا شرکت:
یک مشاور برندینگ حرفه ای با شرکت در جلسات مدیریت هویت، اهداف و منابع یک شرکت را شناسایی میکند عبا توجه به این موارد برای شرکت برنامه ریزی می کند.
تحلیل فشار ها و نقاط ضعف:
مشاور برندینگ حرفه‌ای، باید فشارها و نقاط ضعف را به خوبی شناسایی کند و بداند که این مشکلات ،در کدام بخش ها واقع شده اند و با تحلیل و بررسی آنها، برای رفع آن برنامه ریزی کند.
دستیابی به سطح آگاهی مشتریان :
مشتریان ،بهترین نمایندگان یک برند هستند. بنابراین یک مشاور برندینگ حرفه ای، باید با انجام تحقیقات از سطح آگاهی آنها از برند مطلع شد.
برنامه ریزی برای فروش بهتر و راهبردهای تقویتی:
یک مشاور برندینگ حرفه ای، پس از یافتن دلایل ضعف شرکت، باید برای رفع آن برنامه ریزی کند و با راهبردهای تقویتی، موجب افزایش فروش شود.
شناخت رقیبان و بررسی بازار:
یک مشاور برندینگ، باید رقیبان مستقیم و غیرمستقیم و تاکتیک های آنها را شناسایی کند و همچنین برای برند، ویژگی های رقابتی ایجاد کند.
پیشرفت در ارائه خدمات به مشتریان:
یک مشاور برندینگ ،باید برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان برنامه ریزی کند و مشتریان فعلی را، به مشتریان وفادار شرکت تبدیل کند.
تجربیات نشان داده است ،موفقیت در برندینگ زمانی رخ می دهد که، برای شناسایی سازمان و رقبا در تحلیل بازار، ۱۲ تا ۳۶ ماه زمان صرف شود. پس زود ناامید نشوید و به فرایند مشاوره برندینگ حرفه ای، همچون یک سرمایه گذاری بلندمدت و موثر نگاه کنید. مشاوره های ساعتی و کوتاه‌مدت ،پول و زمان مجموعه شما را هدر می‌دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی