شرکت توسعه فناور پویا فراز

یک مدیریت موفق کسب و کار نیاز دارد تا برنامه های دقیق و منظمی از کسب و کار در دست داشته باشد. این برنامه وابسته به مهارت و توانایی مدیر در تدوین و نگارش طرح کسب و کار دارد. یک مدیر دانا از اهمیت برنامه های بازاریابی در توسعه شرکت آگاه است. زیرا بدون مشتری و جریان نقدینگی نمی توان برنامه توسعه شرکت را عملی کرد. اما تنها این موضوع برای تدوین برنامه توسعه و بازاریابی کافی نیست. یک مشاور بازاریابی با درک درست از مدل های کسب و کار ، نیازهای مشتریان ، محیط کسب و کار و آشنایی با بازار هدف میتواند در تدوین برنامه کمک شایانی به مدیران کند.

 

اهدافی که مشاور مشاور بازاریابی و توسعه کسب و کار دنبال میکند:
خدمات ارزیابی ایده و ارزیابی طرح کسب و کار
بهبود و به روز رسانی طرح کسب و کار
مشاوره برای بهبود فرآیندها و عملکرد کسب و کار
 برنامه ریزی استراتژیک و تدوین سند راهبردی (برنامه راهبردی)
تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Plan)
مطالعه صنعت و یافتن روندها (تحلیل صنعت)
مطالعه و تحلیل محیطی (تحلیل رقبا)
مطالعه بازار و تحقیقات بازاریابی
 تدوین برنامه مالی و تامین مالی (طرح مالی)
 بهبود و طراحی مدل کسب و کار
توسعه منابع انسانی و توسعه طرح منابع انسانی (HR Plan)
مشاوره حقوقی و دعاوی کارآفرینی
مدیریت پروژه های کارآفرینی و استارتاپ

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی