شرکت توسعه فناور پویا فراز

۷ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶ ق.ظ

بایدها و نبایدهای طراحی سایت

طراحی سایت برای کسب و کار ها

برای ایجاد درآمد مؤثر، داشتن یک وب سایت تجاری با طراحی خوب، یک عنصر کلیدی است. درک بایدها و نبایدها در طراحی وب سایت، شما را برای موفقیت کمک می کند؛ چه اینکه یک وب سایت شرکتی داشته باشید و یا اینکه بخواهید یک سایت را از پایه راه اندازی کنید. به طور کلی، یک سری بایدها و نبایدها در طراحی سایت حرفه ای وجود دارد که در این قسمت به آنها می پردازیم:

 

یک نقطه توجه و تمرکز ایجاد کنید
هنگام ایجاد یک وب‌سایت تجاری، باید حوزه‌های کلیدی را که می‌خواهید به بازدیدکنندگانتان نمایش داده شود، شناسایی کنید. بهترین راه برای تعیین این موضوع این است که یک سوال مهم از خود بپرسید: هدف وب سایت چیست؟ به عنوان مثال، اگر یک وب سایت نرم افزار سرویس دهی دارید، نقطه کانونی شما بازدیدکنندگان را به سمت نصب یک نسخه آزمایشی رایگان سوق می دهد. برای یک وب سایت تجارت الکترونیک، تمرکز مخاطب را به سمت خرید جلب خواهید داد.

 

بی نظم نباشید!
طراحی سایت برای کسب و کار و واقعاً موثر، یک نمای درهم و برهم و گیج کننده ندارد. اگر مخاطبان شما نتوانند چیزی را که به دنبالش هستند سریع و آسان پیدا کنند، به سادگی سایت را ترک کرده و به سراغ رقیب شما خواهند رفت. با یک چیدمان خوب و سازماندهی شده، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها در سایتتان بمانند؛ محصول شما را بخرند یا از خدماتتان استفاده کنند.

 

درست قرار دادن متن در سایت
یکی از راه‌های جذب بازدیدکننده، مرور کردن آسان صفحات سایت است. محتوایی با کیفیت بالا و قانع‌کننده ارائه دهید. با استفاده از بولت، معرفی سرفصل‌ها، بلوک ‌ها و نقل‌قول‌های بصری، متن های داخل وبسایت را سازماندهی و منظم سازی کنید.
پاراگراف های طولانی را در نوشته های سایت قرار ندهید؛ این پاراگراف ها فقط می توانند در تجربه کاربری سایت شما درهم ریختگی ایجاد کنند. درعوض، باید روی ایجاد یک طراحی منظم، تمرکز کنید و سعی کنید محتوا را برای خوانایی بیشتر، به تکه های کوچک تر تقسیم کنید. سپس تصاویر را به فضاهای سفید اضافه کنید تا ظاهری متعادل داشته باشید.

 

از تصاویر جذاب استفاده کنید
با استفاده از وضوح بالا و تصاویر جذاب می توانید وب سایت خود را موثرتر و جذاب تر نشان دهید. به یاد داشته باشید، اعتمادی که در بازدیدکنندگان ایجاد می کنید، بر اساس کیفیت طراحی وب سایت شما تعریف می شود. تصاویری را پیدا کنید که می توانند شخصیت برند شما را منعکس کنند. اگر مایل به سرمایه گذاری هستید، عکاسی سفارشی، ایده ای فوق العاده است.
در استفاده از عکس ها زیاده روی نکنید! همیشه به دنبال یک تعادل خوب بین متن و تصاویر سایت باشید. موتورهای جستجو می توانند تصاویری را که به خوبی نوشته شده اند، بخوانند. سعی کنید تصاویر سایتتان اختصاصی باشد. اما مهمتر از همه اینکه درج تصاویر بیش از حد، ممکن است بر انتقال پیام غلبه کند. سعی کنید بین تصاویر و پیام خود، تعادل برقرار سازید.

 

ترکیب رنگ مناسب را استفاده کنید
برای بهبود طراحی سایت برای کسب و کار، ترکیب رنگی را انتخاب کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد و آن را ارتقا دهد. رنگ های تصادفی را استفاده نکنید. از پالت رنگ برای انتخاب بهترین گزینه برای سایتتان کمک بگیرید.
از رنگ های زیاد در سایت استفاده نکنید؛ اگر نمی دانید کدام ترکیب رنگ برای طراحی وب سایت شما بهترین است، این نکته را در خاطر داشته باشید؛ یک قانون کلی، از استفاده بیش از سه رنگ، خودداری کنید. با این حال، اگر به یک طیف رنگی علاقه دارید، مطمئن شوید که تعادل بین تم روشن و تیره وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۰۲ ، ۱۰:۵۶
پویا قندی

مشاوره بازاریابی در تهران، مجموعه خدماتی است که هدف آن تاثیرگذاری بر روی وضعیت فروش و سودآوری کسب و کار مورد نظر است. از این رو، زمانی که شما بخواهید در مورد وضعیت بازاریابی کسب و کار خود تصمیم گیری کنید یا بهتر، روش ها و مسیرهای بازاریابی را بشناسید و یا در پیاده سازی استراتژی ها و روش های بازاریابی خود به مشکل برخورد کردید همان زمانی است که باید از مشاوره بازاریابی در تهران استفاده کنید.

به طور کلی تمام مشاغل، چه مشاغل کوچک و چه بزرگ، اگر از یک تیم مشاوره و کارشناسی بازاریابی برخوردار نیستند نیاز به این مشاوره ها دارند. خوشبختانه در حال حاضر، این مشاوره ها هم به صورت حضوری و هم آنلاین و غیرحضوری انجام می گیرد. لذا شما در هر نقطه ای از تهران که باشید می توانید از این مشاوره ها استفاده کنید. به دو صورت شما می توانید از مشاوره بازاریابی در تهران بهره بگیرید. یا این کارشناسان را استخدام کنید و یا به صورت پروژه ای با آن ها قرارداد ببندید.

لازم به ذکر است بدانید اهمیت این مشاوره ها برای کسب و کارها و سازمان های بزرگ که دارای بخش بازاریابی اقتصادی هستند بیشتر می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۰۲ ، ۱۲:۴۰
پویا قندی
شنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۵۷ ق.ظ

انتخاب هاست یا فضای میزبانی

فضای میزبانی یا اصطلاحاً هاست جایی است که اطلاعات و داده های سایت شما در آن ذخیره می شود و هنگامی که کسی آدرس سایت شما را جستجو می کند اطلاعات مورد نظر از فضای ذخیره سازی و سرور فراخوانی می‌شود. هاست را باید از افرادی که میزبانی فضای ابری یا میزبانی سرور ارائه می دهند خریداری کنیم میتوانید با یک شرکت طراحی سایت قرارداد ببندید و نیازی به درگیری شما با این مسائل نخواهد بود.

همچنین توجه داشته باشید که فضای هاستینگ شما چقدر است است فضای هاستینگ با واحد اندازه گیری مگابایت و گیگابایت موجود است. با توجه به میزان بارگذاری اطلاعات خودتان میتوانید فضای هاست را انتخاب کنید. میتوانید برای آگاهی بیشتر درباره یک هاست خوب از مشاور طراحی سایت کمک بگیرید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۰۲ ، ۰۹:۵۷
پویا قندی
پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲ ق.ظ

3 مزیت طراحی سایت برای کسب و کار

طراحی سایت برای کسب کار

افزایش درآمد ایجاد می کند
به بیان ساده، یک وب سایت با طراحی استراتژیک و جذاب، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و به تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان کمک خواهد نمود. این وضعیت منجر به افزایش درآمد می شود که مطمئناً به نفع شرکت ها و کسب و کارها است! اگر می خواهید فروش بیشتری داشته باشید، عاقلانه است که روی طراحی یک وب سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید.

افزایش اعتبار به همراه دارد
اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید، به یک وب سایت پیشرفته نیاز دارید. سایت شما باید جدیدترین طراحی را در خود جای بدهد. شما باید یک نسخه جذاب و پربازدید داشته باشد که مشتریان بالقوه را به سمت یک فراخوان خاص، سوق دهد. این حالت، شما را از رقبای تان جلوتر می اندازد. طراحی سایت برای کسب و کار، به تجربه بالایی نیاز دارد تا این اهداف را برآورده سازد.

اولین تصور مثبت را در ذهن مخاطب ایجاد می کند
وب‌سایت‌های مبتدی و غیر حرفه ای، درهم و برهم به نظر می رسند و اعتبار یک کسب و کار را نزد مشتریان احتمالی به خطر می اندازند. کمک گرفتن از طراحان و توسعه دهندگان حرفه ای که وب سایت شما را طراحی می کنند، تاثیر قدرتمند و قانع کننده ای بر ذهن مخاطب خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۰۲ ، ۱۱:۴۲
پویا قندی
سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶ ق.ظ

چرا مشاوره دیجیتال مارکتینگ اهمیت دارد؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

بدون آشنایی با هرمورد چگونه میتوان اقدام با بازاریابی کرد؟ همچنین توجه داشته باشید که همه روش ها برای شما مناسب نیستند. به عنوان مثال ایمیل مارکتینگ برای افرادی که کمترین وقت خود را صرف بررسی صندوق ورودی ایمیل خود می کنند قطعا انتخاب اشتباهی است.
همچنینی اگر صنعت شما یه حوزه تخصصی و فنی است بازاریابی محتوایی میتواند گزینه مناسبی محسوب شود. زیرا مخاطب میفهمید که شما از توانایی کافی برای رفع مشکل او و ارائه کالا یا خدمات برخوردار هستید. تنها کسی که میتواند با بررسی گروه مخاطبان هدف شما بهترین روش را توصیه کند، مشاورین دیجیتال مارکتینگ هستند.
همچنین در دنیای دیجیتالی امروز تبلیغات اشکال مختلفی به خود گرفته اند. معمولا تبلیغات خلاقانه در دنیای مجازی و با استفاده از ابزار و روشهای دیجیتال مارکتینگ مقرون به صرفه تر از شیوه تبلیغات سنتی است. همچنین مدت زمان برای دریافت بازدهی تبلیغات و مشاهده نتایج آن کمتر از روش های سنتی و قدیمی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۰۲ ، ۱۱:۴۶
پویا قندی

آمار به ‌دست ‌آمده از باشگاه‌ های مشتریان موجود، راه ‌اندازی باشگاه مشتریان در تهران یک تلاش مثبت و سودآور است. اما آیا هر کسب‌وکاری برای راه ‌اندازی باشگاه مشتریان مناسب است؟ باید صادقانه بگوییم که مواردی وجود دارند که ایجاد یک باشگاه مشتریان برایشان مؤثر نیست. این‌ ها شرکت ‌هایی هستند که مشتریان آن ‌ها خریدهای خود را به ‌طور نامنظم و به‌ ندرت انجام می ‌دهند. در چنین مواردی، شرکت نمی‌ تواند مشتریان خود به ‌اندازه کافی بازگرداند و متعاقباً به آن اجازه می ‌دهد مزایایی را که برای مشتریان و خود شرکت ارزشمند است را ارائه دهد. به ‌عنوان ‌مثال، برای مشاغلی در زمینه بازسازی خانه، وکلای حوادث و غیره، راه‌ اندازی باشگاه مشتریان مناسب نیست.

اما تعداد این مشاغل محدود است و در بسیاری از تجارت ‌های امروزی، بخصوص تجارت ‌های الکترونیکی، وجود باشگاه مشتریان تهران از ضروریات محسوب می ‌شود. شما نمی‌ توانید به ‌صورت تک ‌تک از مشتریان خود بابت خریدشان تشکر کنید و این حس خوب را به آن ‌ها بدهید که مجدد به شرکت یا فروشگاه شما برگردند. این در حالی است که با مزایایی که در باشگاه مشتریان به آن ‌ها می‌دهید، خود به خود برای همه مشتریان وفادار، این عمل صورت می ‌گیرد. از طرفی، اگر طراحی و پاداش ‌های شما به نفع مشتری باشند، مشتریان جدید تلاش می‌ کنند تا در باشگاه مشتریان شما عضو شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۰۲ ، ۱۰:۰۷
پویا قندی
سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱ ب.ظ

UX (طراحی تجربه کاربری) چیست؟

UX به نحوه ارتباط شخص با یک محصول اشاره دارد. برای مثال زمانی که می ‌خواهیم در یک اتاق چراغی را روشن کنیم با یک کلید تعامل داریم. این ‌که این سویچ یا کلید چطور طراحی شده باشد و مواردی از جمله رنگ، ابعاد و طرح آن چگونه باشد بر احساس ما بر نحوه تعامل با این محصول تأثیر می ‌گذارد.

در دنیای طراحی دیجیتال نیز UX به هر چیزی که بر تعامل کاربر با یک محصول دیجیتال تأثیر می‌ گذارد، اشاره دارد. برای مثال این ‌که یک فرد در همان ابتدای ورود به یک ‌سایت یا اپلیکیشن چطور با آن ارتباط برقرار کند، موارد موردنظر خود از جمله دکمه خرید، نوار اسکرول، دکمه هوم، بخش وبلاگ سایت را چگونه و با چه سرعت و میزان آسایشی پیدا کند و … به موضوع UX یا طراحی تجربه کاربری آن سایت یا نرم افزار مربوط می‌ شود. هنگامی‌ که افراد از محصول، سایت یا اپلیکیشنی استفاده می ‌کنند، معمولا تجربیات خود را بر اساس معیارهای زیر ارزیابی می‌ کنند:

  • ارزش

آیا این محصول یا سایت به من ارزش می‌دهد؟

  • عملکرد

آیا این محصول یا سایت عملکرد مثبتی برای من دارد؟

  • قابلیت استفاده آسان

آیا این محصول یا سایت قابلیت استفاده آسان دارد؟

  • برداشت کلی

به‌ طور کلی آیا استفاده از این سایت یا محصول برای من خوشایند است یا خیر؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۲ ، ۱۲:۳۱
پویا قندی