شرکت توسعه فناور پویا فراز

۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷ ق.ظ

مشاوره ویدئو مارکتینگ در مشهد چه خدماتی ارائه می دهد؟

هدف از این مشاوره به مانند سایر مشاوره ها رسیدن به اهداف کسب و کار مورد نظر است. به این منظور، ابتدا تحقیقات و تحلیل های لازم انجام می گیرد. سپس با توجه به نوع برند، ویدئوهای تبلیغاتی مناسب تولید می گردد تا برند مورد نظر را به گونه ای جدیدتر و خاص تر معرفی نماید. اما آنچه که در این میان مهم است استراتژی ها و ترفندهایی است که در ساخت این ویدئو به کار گرفته می شود.

در واقع مهم ترین خدمات تیم مشاوره ویدئو مارکتینگ‌ این است که بهترین استراتژی ها را ارائه دهد و بر روی اجرای این استراتژی ها نظارت داشته باشد تا به هدف مورد نظر برسد. به عبارت دیگر، این مشاوره بازاریابی، با ارائه راهکارها و مشاوره های اصولی، نرخ فروشتان را افزایش دهد، سبب افزایش آگاهی مشتریان از نوع برند، محصولات و خدمات شما می شود، به بهبود تعامل و ارتباط شما با مشتریان کمک می کند و در نهایت، سبب افزایش سودآوری و موفقیت در بازار رقابتی می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۴۷
پویا قندی
شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۷:۲۲ ب.ظ

مشاوره فروش در اینستاگرام

امروزه، فروش کالا و خدمات در شبکه های مجازی علی الخصوص اینستا گرام می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی بسیار پر طرفدار و پر بازدید کننده می باشد که افراد می توانند با ثبت کسب و کار خود در این شبکه مجازی، به درآمد های بالایی برسند. فراموش نکنید که استفاده از اینستاگرام، به خصوص فروش در آن دارای نکات بسیار زیادی می باشد که اگر آن ها به خوبی رعایت نشوند، ممکن است کسب و کار شما دچار مشکلاتی بشود. برای آن که بتوانید این نکات را به خوبی فرا بگیرید، باید از جلسات مشاوره فروش در اینستاگرام استفاده نمایید.

در هر شهری، می توان مراکز مشاوره فروش در اینستاگرام را مشاهده نمود. افراد برای فروش کالا یا خدمات خود در اینستاگرام، می توانند در جلسات مشاوره به صورت حضوری یا مجازی شرکت نمایند و نکات لازم را از مشاوران بیاموزند. علاوه بر آموختن نکات، افراد می توانند نکات و ترفند های بسیار زیادی را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در جلسات مشاوره فرا بگیرند و در زمان لزوم، از آن ها استفاده نمایند و شاهد افزایش در آمد خود باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۰۱ ، ۱۹:۲۲
پویا قندی
دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲ ب.ظ

مشاوره تبلیغات در مشهد چیست؟

فرآیند مشاوره تبلیغات در مشهد، مجموعه ای از اقدامات است که شروع آن با تحقیقات و پژوهش کردن در مورد کسب و مورد نظر است. بعد از اتمام این پژوهش، استراتژی ها و راهکارهای عملی جدید و متناسب با نوع کسب و کار برای بهبود فرایندهای تبلیغاتی به کارفرماها ارائه می شود.

از آنجایی که مشاوره تبلیغاتی یک کار بسیار تخصصی است لذا افراد متخصص و با دانش حرفه ای باید به ارائه آن ها بپردازند. این افراد باید اطلاعات و داده های آماری و مشاهدات تجربی کسب و کار مورد نظر را تحلیل کنند تا بتوانند بهترین راهکار برای فرایند تبلیغات و بازاریابی را ارائه دهند.

مشاوره تبلیغات در مشهد توسط شخص یا سازمانی ارائه می شود که کسب و کارها برای دریافت جدیدترین متدهای تبلیغاتی از آن ها دعوت به همکاری می کنند. این همکاری می تواند بلند مدت یا کوتاه مدت باشد. در جلسات مشاوره تبلیغاتی، ابتدا بودجه تبلیغاتی تعیین می شود و سپس، برنامه های تبلیغاتی با توجه به نیاز و سلایق مشتری، نوع محصولات و خدمات کسب و کار مورد نظر تدوین می شود.

البته مشاوره تبلیغات در مشهد فقط وظیفه طراحی و برنامه ریزی برنامه تبلیغاتی را ندارد بلکه اجرا، نظارت بر وی روند اجرا و انتخاب یک رسانه تبلیغاتی مناسب نیز از دیگر مسئولیت ها و اهداف یک تیم مشاوره تبلیغاتی است. برنامه ریزی و تصمیم گرفتن در مورد برنامه های بازاریابی، ارتباطات، روابط عمومی سازمان ها و تبلیغات مشاغل از دیگر وظایف و اهداف این مشاوره می باشد. به طور کلی، تمرکز بر روی تمام این کارها فقط برای این است که کسب و کار مورد نظر از سایر رقبای خود، پیشی بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۳۲
پویا قندی
يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹ ب.ظ

مزایای جلسات مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، استفاده از دیجیتال مارکتینگ می تواند در کسب و کار ما تحول ایجاد کند. اما فروشگاه های اینترنتی، دارای قوانین و نکات خاصی می باشند، که بدون دانستن آن ها نمی تواند از فروشگاه های اینترنتی استفاده نمود. امروزه، در تمامی شهر ها جلسات مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ برگذار می گردد تا افراد بتوانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای، از آن ها استفاده نموده و از آموزه های مهمی را از مشاوران با تجربه فرا بگیرند.

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از جلسات مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ، رایگان بودن آن است. بسیاری از افراد به دلیل دارا بودن مشکلات مالی، نمی توانند برای جلسات مشاوره هزینه های سنگینی بپردازند و به همین دلیل، برخی از متخصصان و مشاوران در زمینه دیجیتال مارکتینگ، اقدام به برگزاری جلسات رایگان نموده اند.

در جلسات مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ، افراد مراجعه کننده می توانند از علم و تجربیات مشاوران حرفه ای در این زمینه استفاده کنند و با آموختن نکات، فروشگاه اینترنتی خود را به بهترین شکل ممکن تاسیس نمایند. لازم به ذکر است که برای یادگیری بهتر، سعی کنید در جلسات ابزار یادداشت را به همراه داشته باشید و نکات گفته شده توسط مشاوران را یادداشت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۱۹
پویا قندی
سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲ ق.ظ

خدمات مشاوره فروش در مشهد چیست؟

همان طور که اشاره نمودیم مشاوره فروش، یعنی اینکه با ارائه دانش بروز در زمینه بازاریابی و تبلیغات و همچنین، بررسی و تجزیه و تحلیل بازار رقابتی، بهترین و موثرترین استراتژی برای رسیدن به اهداف کاری ارائه می شود. به طور کلی، مشاوره فروش، یعنی تدوین کردن استراتژی های بازاریابی و فروش، تعیین و عارضه یابی فروش، مهندسی فروش، تعیین و تدوین قیمت گذاری فروش، آموزش جدیدترین تکنیک های فروش به کادر فروش سازمان ها و مشاغل، ایجاد یک رابطه موثر و تعامل خوب با مشتریان، جذب مشتری بیشتر و تبدیل مخاطبان به مشتریان وفادار و … .

بنابراین کسب و کارها و مشاغل مشهد که در بخش فروش خود با مشکل رو به رو شده اند می توانند از خدمات مشاوره در مشهد کمک بگیرند. یکی از مهم ترین خدماتی که تیم مشاوره فروش مشهد به این کاربران ارائه می دهد بکارگیری استراتژی ها و تاکتیک های مناسب برای برخورد کردن با بازار رقابتی و مشتریان است‌.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۴۲
پویا قندی
دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵ ق.ظ

معایب و مشکلات ایمیل مارکتینگ

هر سیستم بازاریابی در کنار مزایایی که دارد معایب و مشکلاتی را دارا میباشد. اما توجه کنید که کسب و کاری می تواند در کمپین تبلیغاتی خود برنده باشد که بتواند با خلاقانه ترین راه ها بر این موانع و مشکلات چیره شود. در ادامه مهمترین معایب ایمیل مارکتینگ را برای شما ذکر می کنیم.

  • اسپم

اسپم یا هرزنامه آن دسته از محتواهای ارسال شده به صندوق ایمیل هستند که تماماً تبلیغاتی است و به همین دلیل دریافت کنندگان پیام آن را به عنوان اسپم معرفی می کنند. بنابراین باید به خوبی حواس خود را جمع کنید تا بتوانید مخاطب خود را به درستی پیدا کنید و با محتوای درست و اصولی از گزارش هرزنامه بودن ایمیل شما جلوگیری کنید. اگر نمی دانید که چطور باید یک محتوای خوب و اصولی برای ایمیل مارکتینگ خود بنویسید با یک مشاور متخصص در این زمینه مشورت کنید.

  •  ایمیل های ارسال نشده

گاهی به دلیل مشکلاتی در سرویس های ارسال ایمیل انبوه ممکن است پیام شما به دست گیرنده نرسد. البته اگر از عباراتی مانند رایگان حتماً کلیک کنید و غیره استفاده کنید باید انتظار اسپم شدن یا نرسیدن ایمیل به دست مخاطب را داشته باشید.

  • مشکلات طراحی

یکی از اصول اصلی برای محتوای پیام های ایمیلی عدم استفاده از پیامهای متنی است. زیرا مشتری وقت خود را برای خواندن طومارهای تبلیغاتی هدر نمی‌دهد. اما طراحی یک ایمیل جذاب و حرفه ای که در تمامی نمایشگر ها به درستی نمایش داده شود با همراهی یک مشاور ایمیل مارکتینگ قابل انجام است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۲۵
پویا قندی
چهارشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰ ب.ظ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی با گسترش اینترنت و توسعه ابزارهایی مانند اینستاگرام و تلگرام به یک حوزه حیاتی برای جذب مشتری بدل شد. بنابراین لازم است برای بکارگیری بهینه و درست دیجیتال مارکتینگ ابزارهای مفید و کاربردی را در دسترس خود داشته باشیم. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ این قابلیت را به ما می‌دهند که بتوانیم بازخورد مشتریان و تعداد بازدید کنندگان را در اختیار داشته باشیم. با بهره برداری درست از ابزارها میتوانیم در جای درست در دسترس مخاطبان و مشتریان قرار بگیریم.

  • مهم ترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ

به طور کلی ابزارهایی که برای تحلیل اطلاعات و داده های آنلاین استفاده می شود چهار دسته هستند.

  • ابزار های بازدید آنالیز و آمار

این موارد به شما کمک میکند که بهترین صفحات خود را شناسایی کرده و به روی ۳ و آنها فعالیت بیشتری انجام دهیم برای بررسی آمار بازدیدکنندگان می توانید از Google Analytics ، Similarweb، Compete، Alexa، Clicky استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که الکسا در طی ماه های اخیر فعالیت خود را پایان داده اما همچنان رتبه بندی الکسا در ابزار های سئو نمایش داده می شود.

  • ابزارهای تکرار چرخه

تکرار چرخه به معنی آن است که در زمان های مشخص محتوا نیاز به بارگذاری در سایت یا شبکه های اجتماعی دارد . اگر از جمله کسب و کار هایی دارید که نیاز است تعداد بالایی از پست ها در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید قطعاً نیاز به ابزاری دارید که این کار را در زمانبندی مشخص برای شما انجام دهد . پلتفرم هایی از این قابلیت برخوردار هستند که با عناوین Hootsuite، Buffer، SocialOomph، Sporut social، Cision شناخته میشوند.

  • ابزارهای تبدیل و فروش

ابزارهایی که می تواند رفتار مشتریان را به طور داده در اختیار شما قرار دهد قطعاً از جمله نیازهای اساسی یک فروشگاه آنلاین و شمار می رود. این ابزارها می تواند در مدیریت فروشگاه به شما کمک نمایند یا ابزارهای بررسی محصولات و مشتریان است. البته برخی از پلاگین های برای ایجاد چت روم به منظور پشتیبانی زنده موجود هستند که دسترسی کاربران را به شما راحت و ساده میکند. همچنین ایجاد بخش سی آر ام از دیگر ابزارهای تبدیل و فروش به شمار می رود. سی ار ام اطلاعاتی را از خرید مشتری در اختیار شما قرار میدهد و با این اطلاعات میتواند برای جذب دوباره مشتری استفاده کنید.

  •  ابزارهای بررسی تعامل کاربران با صفحه

این ابزارها رفتار کاربران را در سایت به دقت مورد بررسی قرار می دهد. در بررسی‌های انجام شده با الگوی رفتاری کاربران می‌توانید نقاط قدرت و ضعف خود را در یابید . همچنین با استفاده از پلتفرم های مدیریت محتوا بتوانید وبلاگ نویسی و مقالات حرفه ای تری را برای مخاطبان خود ارائه دهید. با انتشار مقالات حرفه ای مخاطبان در صفحات شما مدت زمان بیشتری را صرف میکنند و این کار در افزایش ترافیک سایت شما تاثیر خوبی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۱۰
پویا قندی
سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰ ق.ظ

طراحی ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ از مهم ترین و قدیمی ترین ابزارهای بازاریابی در عصر دیجیتال است. از مهمترین مزایای ایمیل مارکتینگ می‌توان به مقرون به صرفه بودن و نتایج اثر بخش است. اما برای اینکه هنگام ارسال ایمیل به صندوق کاربران و مخاطبان خود با اسپنک شدن مواجه نشویم باید یک طراحی ایمیل مارکتینگ خوب انجام دهیم. علم طراحی ایمیل مارکتینگ به قدر حیاتی است که انجام اصولی آن باعث جذب هر چه بیشتر مشتریان به وب سایت شما می شود.

ایمیل مارکتینگ همان بازاریابی ایمیلی است از ابزارهای بازاریابی دیجیتالی به شمار می رود. البته لازم به ذکر است که میان بازاریابی ایمیلی و تبلیغات ایمیلی تفاوت هایی وجود دارد. شاید در در مقاطعی به جای یکدیگر به کار بروند اما بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ گسترده‌تر از تبلیغات ایمیلی است.

هنگامی که از بازاریابی ایمیل صحبت می‌کنیم منظورمان ارتباط بلند مدت و دوسویه با مشتریان بالقوه و بالفعل کسب و کارتان است. اجازه آغاز این ارتباط توسط مشتری صادر شده و با رضایت او ادامه پیدا میکند .بنابراین پیام‌هایی که در این رابطه رد و بدل می شوند بسیار فراتر از پیامهای تبلیغاتی هستند.

قطعا طراحی ایمیل مارکتینگ کار ساده نخواهد بود اما برای شروع می توانید با مشاورین ایمیل مارکتینگ در ارتباط باشید. تا از نقطه نظرات او در رابطه با سرویس ایمیل مارکتینگ اطلاع پیدا کنید. همچنین مشاور ایمیل مارکتینگ میتوانند در طراحی ۱ کمپین تبلیغاتی به شما کمک زیادی کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۵۰
پویا قندی