شرکت توسعه فناور پویا فراز

۶ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۶ ق.ظ

هزینه مشاوره تبلیغات

اگر شما به دنبال سود یا فروش بیشتر محصولات خود هستید، تبلیغات برای شما امری ضروری است. در این مورد شما می توانید ،برای اجرای ایده های خود و هدفمند کردن هزینه ها و بودجه ،از مشاوره های تبلیغاتی کمک بگیرید. در این صورت تبلیغات شما، هدفمند تر و تاثیر گذار تر خواهد بود. مبلغی که برای مشاوره تبلیغات هزینه می شود، مانند یک نوع سرمایه گذاری است و معمولاً نتایج مطلوبی دارد.

به مجموعه فعالیت هایی مانند: تحقیق ، یافتن بهترین راهکارها و پیشنهاد های حرفه‌ای به جهت بهبود و تاثیرگذاری بیشتر اقدامات تبلیغاتی، مشاوره تبلیغات گفته میشود. این فعالیت ها ،پس از درک اهداف و چالش های شرکت یا سازمان مورد نظر، به صورت تخصصی انجام می شود و به افزایش خدمات یا فروش محصولات کمک می کند.

هزینه برای مشاوره تبلیغات یک نوع سرمایه گذاری است زیرا:
جایگاه شرکت یا سازمان شما در زمینه فعالیت های تبلیغاتی، بررسی می شود.
در زمینه اهداف، برنامه های تبلیغاتی و بودجه، به شما مشاوره داده میشود.
برای شما ،راهبردهای مارکتینگ تدوین و اجرا می شود.
مشاوره تبلیغات، به شما در زمینه انتخاب بهترین آژانس تبلیغاتی کمک می کند.
پیشنهادهای خلاقی برای تبلیغات ،ارائه می شود.
تبلیغات رقبای شما، بررسی و تحلیل می شود.
هزینه ها به منظور سود و منفعت برای سازمان، کنترل میشود.
به نیروهای فروش شما، آموزش می دهند.
با واحد های بازرگانی و فروش، همراهی و همکاری می کنند.
بر هزینه ها زمان اجرایی و کارکرد شما ،نظارت می کنند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۰۱ ، ۱۱:۵۶
پویا قندی
سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸ ق.ظ

عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت

اولین عامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت آن است که نیاز شما از طراحی سایت چیست. آیا یک سایت ساده و معرفی شرکت لازم دارید؟ یا می خواهید یک فروشگاه اینترنتی برپا کنید؟ یا نیاز دارید که سایت شما فراتر از از اینها بوده و نیاز به برنامه نویسی تخصصی دارد؟ قطعاً هر کدام از این مسائل می‌تواند هزینه طراحی سایت را دچار تغییر کند.

از جمله موارد تاثیر گذار دیگر در قیمت طراحی سایت می توان به فضای میزبانی یا هاست، نوع پسوند دامنه، ترافیک ماهانه، گواهی ssl و موارد از این قبیل اشاره کرد. از جمله از جمله موارد دیگر داشتن فروشگاه و شکل و شمایل فروشگاه شماست . بسته به این که چه ظاهری را برای سایت خود می پسندید ممکن است هزینه طراحی قالب آن تفاوت هایی داشته باشد.

داشتن امکاناتی مانند ثبت نام و ورود با پیامک داشتن خبرنامه های پیامکی و برنامه های از این قبیل برای سی آر ام قطعاً هزینه هایی را در پی خواهد داشت. همچنین مورد دیگری که بسیار در هزینه طراحی سایت تعیین کننده به شمار می رود، امنیت و حفاظت از اطلاعات و دیتابیس است. یک سایت قوی با طراحی عالی نیاز دارد تا سرقت اطلاعات و هک شدن جلوگیری کند. در هنگام بستن قرارداد با طراحان سایت به داشتن امنیت و حفاظت اطلاعات توجه کافی داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۰۱ ، ۱۰:۴۸
پویا قندی
پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸ ق.ظ

روانشناسی فروش

یک فروشنده حرفه ای و موفق میداند که مشاوره فروش درباره روانشناسی فروش تا چه مقدار میتواند در عملکرد او تاثیر گذار باشد. برای تسلط بر تکنیک های فروش و سوگیری های شناختی بر تصمیم گیری مشتریان یکی از ضرورت های اساسی در فروشندگی است. توجه داشته باشید که زمانی قابلیت تاثیرگذاری بر مشتری را دارید که سه جزء کلیدی زیر را در مورد مشتری رعایت کرده باشید. این سه جزء کلیدی شامل:

  • احساس
  • اعتماد
  • منطق

در مشاوره فروش در رابطه با تامین سه مورد بالا با فروشندگان صحبت میشود. همچنین مشاورین توانایی درگیر کردن و اثرگذاری بر این سه حوزه را آموزش میدهند تا بهره وری فروشندگان افزایش پیدا کند.

هدف روانشناسی فروش چیست؟
با استفاده از روانشناسی فروش قصد داریم فروش خدمات و محصولات خود را بالاتر ببریم. بنابراین بعد از شخصیت شناسی مشتری نیازها و خواسته های او را میشناسیم. هنگامی که درک درستی از نیاز مشتری داشته باشیم میتوانیم با تکنیک های روانشناختی و روانشناسی فروش به منظور جذب مشتری اقدام کنیم.
البته هدف ما چنین نیست که به طریقی جنسی را به مشتری بفروشیم. هدف ما آن است که نیاز و خواسته مشتری را برطرف کنیم و یک رابطه قوی برای کسب اعتماد مشتریان را شروع کنیم. مشتری که به شما اعتماد کرده باشد، در خرید های بعدی نیز از شما درخواست کمک میکند.
نکته قابل تامل برای مدیران در رابطه با روانشناسی فروش آن است که این تکنیک ها در تماس های اولیه و حتی پیگیری های بعدی نیز کارساز خواهد بود. از این درصدد دریافت مشاوره فروش برای آموزش فروشندگان خود هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۰۱ ، ۱۱:۲۸
پویا قندی
دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

امروزه دنیای الکترونیک و فضای مجازی به حدی گسترش یافته که تاثیر آن بر تمام صنایع و کسب و کارها دیده میشود. هر کسب و کاری از طریق فضای مجازی میتواند مشتریان جدیدی را با هزینه کمتری به نسبت بازاریابی فیزیکی و تبلیغات بیلبوردی بدست آورد. شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت دنیایی از مشتریان بالقوه شماست. اما چگونه باید در دید این مشتریان قرار گرفت؟ مشتریان شما چه محتوایی را بیشتر می خوانند یا میبینند؟ چه ابزاری برای رسیدن به فروش بیشتر برایتان مناسب است؟ اگر نمی دانید پیشنهاد ما مشاوره دیجیتال مارکتینگ است.

دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی است که در بستری با عنوان اینترنت صورت میگیرد. تمام مبانی و اصول بازاریابی آفلاین برای بازاریابی دیجیتال نیز بکار برده میشود. اما غالبا دیجیتال مارکتینگ گستره بیشتری دارد و همچنین هزینه کمتری را به نسبت بازاریابی فیزیکی شامل میشود. در دنیای امروز دیجیتال مارکتینگ یکی از راهکارهای موفقیت‌آمیز برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکارهای آنلاین است.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
همانطور که گفتیم که دیجیتال مارکتینگ در بستر اینترنت انجام میگیرد و به همین دلیل ابزارهای آن نیز در بستر اینترنت موجود هستند. اما قبل از آن باید با روشهای دیجیتال مارکتینگ آشنایی پیدا کنید:

  • بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
  • بازاریابی شبکه­‌‌‌‌‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
  • بازاریابی پیامکی (SMS Marketing)
  • بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing)
  • بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
  • بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)

میتوانید ببینید که حوزه و گستره دیجیتال مارکینگ چقدر بزرگ و توسعه یافته است. هر کدام از روش ها نیازمند ابزارهایی هستند که مشتری را از جایگاه بازدید کننده تبدیل به مشتری دائمی کند. ابزارهای بازدید، ابزارهای بررسی تعامل کاربران با صفحه، ابزارهای تبدیل و فروش و ابزارهای تکرار چرخه از مهم ترین ابزار در روشهای دیجیتال مارکتینگ به شمار می روند. اگر هنوز با هیچ کدام از موارد ذکر شده آشنایی ندارید، ما به شما مشاوره دیجیتال مارکتینگ را توصیه میکنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۰۱ ، ۱۲:۰۰
پویا قندی
يكشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸ ق.ظ

مشاوره پرسنال برندینگ

پرسونال برندینگ در اصل به معنای تصویری از که مخاطبان و مشتریان از یک شخص واحد در یک سیستم کسب و کار دارند. برای فهم راحت تر می توانیم بگوییم که برخی از پزشکان و وکلا یا مشاغلی این چنینی تصویری که از خود برای مخاطبان خود ایجاد می کنند را، برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ می گویند. از آنجایی که جذب مشتری جدید بدون تبلیغات عملی تقریباً غیر ممکن است. بنابراین افرادی که در کسب و کارشان نیاز دارند تا تبدیل به یک برند شوند. باید از مشاوره برندینگ شخصی بهره مند شوند.

مزایای مهم مشاوره پرسونال برندینگ
هر اقدام و محتوایی که در شبکه های اجتماعی یا سیستم های بازاریابی خود انجام می دهید و به اشتراک می گذارید در ذهن مخاطب شما اثر ایجاد می کند اگر این اثر هدفمند و اصولی نباشد به جای تاثیر گذاری خوب عکس عمل کرده و نتایج منفی به همراه خواهد داشت. همچنین اگر به طور کل برندسازی شخصی در اولویت های استراتژیکی شما قرار ندارد یک خبر بد برایتان داریم. رقبا در حال ربودن گوی رقابت از شما هستند.

مشاورین فعال در این زمینه به شما کمک می‌کنند تا در حرفه و کسب و کار خودتان به یک شخصیت مهم و تاثیرگذار تبدیل شوید. مشاورین باتجربه طی سالیان زیاد و کسب تجارب مفید میدانند چطور به بهترین شکل ممکن میتوانید در صنعت خود چگونه به یک شخص شناخته شده تبدیل شوید و از این راه فروش کالا و خدمات خود را افزایش دهید.

اهمیت مشاور پرسنال برندینگ
برای پی بردن به اهمیت مشاوره برندسازی شخصی ابتدا باید نکته ای مدنظر داشته باشید. هنگامی که فردی را میشناسید راحتتر به او اعتماد میکنید. به عنوان مثال یک فروشنده زمانی که با شما ارتباط میگیرد و او را در ذهن خود ثبت میکنید. به همین علت اگر محصولی را به شما معرفی کند احتمال خرید شما بالاتر میرود. همچنین اگر او بتواند مفاهیم فنی را در قالب عبارات قابل فهم بیان کند بیش از پیش با او ارتباط میگیرید. این حالت در کسب و کار شما نیز وجود دارد. اما مهم است که چگونه برنامه ریزی کنید و تولید محتوای شما به چه سبکی باشد. اهمیت مشاوره پرسنال برندینگ در اینجاست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۰۱ ، ۱۱:۴۸
پویا قندی
يكشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۶ ق.ظ

چه وظایفی بر عهده تیم مشاوره سئو است؟

یک مشاوره سئو دارای مسئولیت ها و وظایف مختلفی است که تمام این مسئولیت ها و وظایف برای رسیدن به یک هدف کلی و اصلی یعنی بالا رفتن رتبه وب سایت مورد نظر در جستوجوهای موتورهای جستجوگر است. در واقع این هدف سبب می شود وقتی مشتری در یک موتور جستجوگر به دنبال چیزی است وب سایت مورد نظر برای او ظاهر شود. برای رسیدن به چنین هدفی، وظایف مختلفی بر عهده تیم مشاوره سئو در مشهد است که عبارتند از:

  • باید اهداف بازاریابی مشتری، نکات مهم و خاص در مورد کسب و کار و موقعیت مشتری را بشناسد و درک کند. تمام اهداف بازاریابی که از سوی تیم مشاوره سئو ارائه می شوند باید واقع گرایانه، قابل ارزیابی و دسترسی باشند.
  • باید سئوی داخلی سایت مثل تنظیم تیترها و تصاویر، فرم دهی لینک ها و بررسی ساختار متن را به صورت کاملا دقیق و اصولی انجام دهد و به طور کلی به بهینه سازی وب سایت کمک کند.
  • یافتن بهترین کلمات کلیدی و به کارگیری یک استراتژی مناسب برای ماندگار شدن این کلمات در موتورهای جستجوگر از دیگر وظایف مشاوره سئو است.
  • از دیگر وظایف مهم مشاوره سئو در مشهد این است که، باید وب سایت مورد نظر را در موتور جستجوگر حداقل تا ۱۰ رتبه اول جستجو، ارتقا دهد. برای رسیدن به چنین هدفی باید کلمات کلیدی جدید به کار گرفته شود.
  • از دیگر وظایفی که بر عهده تیم مشاوره سئو سایت است می توان به کاهش دادن نرخ ترک سایت، بهینه سازی سایت، افزایش بازدیدکننده های وب سایت، افزایش کلیک کردن بر روی لینک های داخلی و بهبود دادن محتوای ارائه شده اشاره نمود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۰۱ ، ۱۱:۲۶
پویا قندی