شرکت توسعه فناور پویا فراز

۱۲ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

یک مدیریت موفق کسب و کار نیاز دارد تا برنامه های دقیق و منظمی از کسب و کار در دست داشته باشد. این برنامه وابسته به مهارت و توانایی مدیر در تدوین و نگارش طرح کسب و کار دارد. یک مدیر دانا از اهمیت برنامه های بازاریابی در توسعه شرکت آگاه است. زیرا بدون مشتری و جریان نقدینگی نمی توان برنامه توسعه شرکت را عملی کرد. اما تنها این موضوع برای تدوین برنامه توسعه و بازاریابی کافی نیست. یک مشاور بازاریابی با درک درست از مدل های کسب و کار ، نیازهای مشتریان ، محیط کسب و کار و آشنایی با بازار هدف میتواند در تدوین برنامه کمک شایانی به مدیران کند.

 

اهدافی که مشاور مشاور بازاریابی و توسعه کسب و کار دنبال میکند:
خدمات ارزیابی ایده و ارزیابی طرح کسب و کار
بهبود و به روز رسانی طرح کسب و کار
مشاوره برای بهبود فرآیندها و عملکرد کسب و کار
 برنامه ریزی استراتژیک و تدوین سند راهبردی (برنامه راهبردی)
تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Plan)
مطالعه صنعت و یافتن روندها (تحلیل صنعت)
مطالعه و تحلیل محیطی (تحلیل رقبا)
مطالعه بازار و تحقیقات بازاریابی
 تدوین برنامه مالی و تامین مالی (طرح مالی)
 بهبود و طراحی مدل کسب و کار
توسعه منابع انسانی و توسعه طرح منابع انسانی (HR Plan)
مشاوره حقوقی و دعاوی کارآفرینی
مدیریت پروژه های کارآفرینی و استارتاپ

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۰۱ ، ۱۱:۵۹
پویا قندی
شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲ ق.ظ

وظایف مشاور برندینگ حرفه‌ای

درک هویت و اهداف یک سازمان یا شرکت:
یک مشاور برندینگ حرفه ای با شرکت در جلسات مدیریت هویت، اهداف و منابع یک شرکت را شناسایی میکند عبا توجه به این موارد برای شرکت برنامه ریزی می کند.
تحلیل فشار ها و نقاط ضعف:
مشاور برندینگ حرفه‌ای، باید فشارها و نقاط ضعف را به خوبی شناسایی کند و بداند که این مشکلات ،در کدام بخش ها واقع شده اند و با تحلیل و بررسی آنها، برای رفع آن برنامه ریزی کند.
دستیابی به سطح آگاهی مشتریان :
مشتریان ،بهترین نمایندگان یک برند هستند. بنابراین یک مشاور برندینگ حرفه ای، باید با انجام تحقیقات از سطح آگاهی آنها از برند مطلع شد.
برنامه ریزی برای فروش بهتر و راهبردهای تقویتی:
یک مشاور برندینگ حرفه ای، پس از یافتن دلایل ضعف شرکت، باید برای رفع آن برنامه ریزی کند و با راهبردهای تقویتی، موجب افزایش فروش شود.
شناخت رقیبان و بررسی بازار:
یک مشاور برندینگ، باید رقیبان مستقیم و غیرمستقیم و تاکتیک های آنها را شناسایی کند و همچنین برای برند، ویژگی های رقابتی ایجاد کند.
پیشرفت در ارائه خدمات به مشتریان:
یک مشاور برندینگ ،باید برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان برنامه ریزی کند و مشتریان فعلی را، به مشتریان وفادار شرکت تبدیل کند.
تجربیات نشان داده است ،موفقیت در برندینگ زمانی رخ می دهد که، برای شناسایی سازمان و رقبا در تحلیل بازار، ۱۲ تا ۳۶ ماه زمان صرف شود. پس زود ناامید نشوید و به فرایند مشاوره برندینگ حرفه ای، همچون یک سرمایه گذاری بلندمدت و موثر نگاه کنید. مشاوره های ساعتی و کوتاه‌مدت ،پول و زمان مجموعه شما را هدر می‌دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۰۱ ، ۱۱:۵۲
پویا قندی
سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷ ق.ظ

مهمترین چالش‌ های باشگاه مشتریان چیست؟

اهداف باشگاه مشتریان

شاید طراحی باشگاه مشتریان در اصفهان باعث تقویت برندسازی شما و افزایش فروش شود اما نباید از برخی معایب یا چالش ها در این حوزه غافل شد. وقتی شما باشگاه مشتریان را راه اندازی می کنید، طبیعتاً مشتریان و مخاطبان شما وارد پنل کاربری می ‌شوند و از آن طریق ارتباطات برقرار خواهد شد. در این شرایط است که یک مشکل ایجاد می شود و آن هم عدم وارد کردن اطلاعات صحیح از سوی مشتری در پنل کاربری است. اگر قرار باشد شما از اطلاعات مخاطبان در باشگاه مشتریان برای استراتژی بازاریابی و فروش استفاده کنید، مشکل فوق شما را دچار دردسر می کند؛ چون اطلاعات کافی و اطلاعات معتبری ندارید که به آنها استناد کنید!!

یکی دیگر از مهمترین چالش های باشگاه ‌مشتریان در اصفهان، دنیای پر رقابت اینترنت است. فعالیت در دنیای اینترنت، بدون برنامه ریزی و استراتژی عملاً اتلاف وقت و هزینه است. نمی ‌توانید برای باشگاه مشتریان در اصفهان برنامه ریزی کنید بدون این که کسب و کار شما هدف یا استراتژی خاصی داشته باشد. قبل از اینکه باشگاه مشتریان را راه اندازی کنید، اهداف جزئی و کلی کسب و کار خود را بنویسید. آیا می خواهید فروش خود را افزایش دهید؟ یا به این فکر می کنید که ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید؟ باید طرح آماده فروش داشته باشید. به این فکر کنید که در باشگاه مشتریان قرار است چه پیشنهادهای جذابی را به مشتری بدهید که در اولین گزینه، منجر به خرید شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۰۱ ، ۱۱:۴۷
پویا قندی
پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸ ب.ظ

مشاوره تبلیغات مجازی

همانطور که می دانید، تبلیغات می توانند مهم ترین گزینه برای کسب و کار ما باشند. امروزه، بجای استفاده از تبلیغات کاغذی یا بنر از تبلیغ مجازی استفاده می شود. تبلیغات مجازی دارای مزایای بسیار زیاد تری نسبت به تبلیغات سنتی می باشند و می توانند مشتریان بسیار زیادی را مجذوب کسب و کار افراد نمایند. جالب است بدانید که بازدید تبلیغات مجازی، می تواند چندین برابر تبلیغات معمولی باشد و این امر سبب شده تا مشتریان زیادی از طریق تبلیغات مجازی با کسب و کار شما آشنا شوند و برای خرید نزد شما بیایند.

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، تبلیغات مجازی می تواند بسیار پر کاربرد و مفید، برای کسب و کار ما باشد. اما برای آن که بتوانیم تبلیغات مجازی بسیار خوبی داشته باشیم، می بایست ترفند ها شگرد های آن را بدانیم. بسیاری از افراد، ممکن است با استفاده از تبلیغات مجازی دچار شکست خوردن بشوند و مشتریان زیادی مجذوب کسب و کار آن ها نشود؛ این امر زمانی رخ می دهد که افراد بدون دانش قبلی، دست به انجام تبلیغات مجازی می زنند. بهترین گزینه برای یاد گرفتن نحوه تبلیغ کردن مجازی، شرکت در جلسات مشاوره تبلیغات مجازی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۰۱ ، ۱۲:۰۸
پویا قندی
دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲ ق.ظ

انتخاب بهترین مشاور مدیریت

مشاوره مدیریت کسب و کار به هیچ عنوان امری ساده نیست. زیرا بررسی مسیر کاری شما ، تحلیل بازخورد خریداران و بررسی بهترین راه های برای رسیدن به فروش و بهره وری بیشتر از عهده یک متخصص بیزینس بر می آید. بنابراین نباید جذب تبلیغات پرزرق‌وبرق هر آکادمی تبلیغاتی شد. یک مشاوره می تواند در مسیر مشاوره برندینگ، مشاوره مدیریت ، فروش و توانمندسازی کارکنان به شما کمک کند.

یک مشاور توانمند را می توان از سابقه فعالیت او شناخت. هر چقدر که با شرکتهای معتبر و بزرگ کارکرده و رزومه مناسبی در زمینه مشاوره ای داشته باشد راحت تر میتوان به آن اطمینان کرد. او با تحلیل رقبا و مسیر پیشرفت آنها، راه هایی را ارائه میکند تا از رقبای خود عقب نمانید. هرچقدر که این راه حل ها خلاقانه تر باشد میتوانید اطمینان بیشتری به مشاور داشته باشید.

چرا مشاوره کسب و کار و مشاوره مدیریت لازم است؟
مشاوره مدیریت به شما کمک می کند تا بتوانید کارمندان خود را بهتر مدیریت کنید و از حداکثر بهره وری آن استفاده کنید. همچنین مشاوره کسب و کار به شما کمک می‌کند تا از آخرین متدهای فروش و بازاریابی اطلاع پیدا و کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی خود را بر اساس آن ها برنامه ریزی کنید.

از آنجایی که بازاریابی یک بازی آزمون و خطا برای رشد فروش است. مشاوره مدیریت کسب و کار میتواند حاشیه سود شرکت را بالاتر ببرد. در ضمن ضریب خطا در استراتژی بازاریابی و مدیریت نیز کاهش پیدا میکند. توصیه میکنیم هم اکنون با مشاورین ما در تماس باشید.

در ضمن با وجود مشاور مدیریت کسب و کار در کنار سازمان شما ، مزیت های رقابتی شما به صورت تخصصی به مشتریان نشان داده میشود. مزیت های رقابتی علتی هستند که مشتریان شما را در مقابل سایر رقبا انتخاب میکنند. بنابراین اگر مشتری بدانید که محصول یا خدمت شما چه مزیتی دارد و چه مشکلاتی را از او رفع میکند راحت تر به شرکت یا سازمان شما اعتماد میکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۱ ، ۱۰:۵۲
پویا قندی
يكشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵ ب.ظ

مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در گذشته برای بازاریابی افلاین باید به منبعی از اطلاعات دسترسی پیدا می کردید که در آن نام و شماره تماس و آدرس مشتریان شما قرار داشت. اما با بازاریابی به صورت آنلاین مشتریان شما را پیدا نموده و با شما آشنا خواهند شد. پس هزینه های قبلی را در پی نخواهد داشت. همچنین زمانی که برای تبلیغات در اینترنت لازم است تا بازدهی خود را نشان دهد به نسبت بازاریابی افلاین بیشتر است.

در بکارگیری بازاریابی به صورت دیجیتال مارکتینگ میتوانید داده های ارزشمندی را از مشتریان خود کسب نمایید. اگر اصولی اولیه را به خوبی رعایت کرده باشید، مشتریان اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد تا از محصولات یا خدمات جدید شما آگاه شوند. اگر نیاز دارید درباره چگونگی خدمات دیجیتال مارکتینگ اطلاعات بیشتری کسب کنید همکاران ما آماده ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما هستند.

چرا باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟
امروزه هنگام برقراری ارتباط با مشتری ، او میخواهد به تمامی محصولات و خدمات شما ، کارکرد و نقاط قوت کسب و کار شما دسترسی داشته باشد. آیا بدون داشتن شبکه های مجازی و یا خدمات دیجیتالی این امکان پذیر است؟ بنابراین دیجیتال مارکتینگ تمامی این کارها را در کسری از ثانیه انجام میدهد. در صورتی که اطلاعات فنی مناسب و قابل فهم در کنار خدمات و محصولات خود ارائه دهید ، مشتری به برتری شما پی خواهد برد. این موضوع در افزایش محبوبیت برندتان نیز تاثیر گذار خواهد بود.

در برخی از کسب و کارها با تولید محتوای قدرتمند ، برند خود را تبلیغ نموده و با معرفی کارمندان اعتماد بیشتری از مشتری جلب میکنند. اصل فروش بر پایه اعتماد سازی است ، این کسب و کارها به خوبی از اصل اعتماد سازی برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری دائمی استفاده میکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۰۱ ، ۱۲:۱۵
پویا قندی

میزان هزینه مشاوره تبلیغات برای یک شرکت یا سازمان، در واقع همان مقدار حقوقی است،که مشاور یا مشاوران تبلیغاتی دریافت میکنند؛که به طور کلی در افراد متفاوت است و به عوامل زیر وابسته است:

مقدار کاری که هر فرد، توانایی انجام آن در طول سال را دارد.
هزینه خدماتی که ارائه می دهند . که این خدمات به صورت ساعتی ، ماهانه ، پروژه ای یا سالیانه محاسبه می شوند.
افزایش یا کاهش انگیزه های مبتنی بر کارکرد در قرارداد.
میزان تجربه و تسلط آنها
منطقه ای که در آن مشغول به کار هستند.
تکالیف ویژه آنها در کار
اگر مشاوره تبلیغات صحیح و به خوبی انجام شود، نه تنها هزینه نیست ؛بلکه یک سرمایه‌گذاری موثر و پر سود است .پس به هزینه مشاوره تبلیغات، مانند یک سرمایه گذاری کوتاه مدت و در مواردی بلند مدت نگاه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۰۱ ، ۱۲:۱۷
پویا قندی
پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۲۳ ب.ظ

فروش و بازاریابی تلفنی

فروش تلفنی موفق فرایندی است که طی آن محصولات یا سرویس شما به صورت مستقیم یا از طریق تماس تلفنی به فروش می رسد. بازاریابی تلفنی از جمله انواع بازاریابی و جذب مشتری است که به طور مستقیم با مشتری هدف ارتباط برقرار می‌کنند. در هنگام برقراری ارتباط درباره برند و فعالیت های شرکت به همراه محصولات و مزیت رقابتی توضیحاتی ارائه می‌شود. اما آیا بازاریابی تلفنی تنها یک روتین یک طرفه از طرف فروشنده است یا باید به طوری باشد که مشتری نیز فعال باشد؟ برای کسب اطلاع بیشتر از بازاریابی تلفنی با بیشترین بازدهی و روابط دو طرفه میان مشتری و فروشنده با همکاران ما در تماس باشید. همچنین می‌توانید مشاوره فروش نیز دریافت کنید.

شروع بازاریابی تلفنی نیازمند بانک اطلاعاتی از گروه هدف مشتریان و مخاطبان است. برخی از شرکت ها از بانک اطلاعاتی نرم افزاری و برخی دیگر از شیوه قدیمی نگارش به روی کاغذ و فرم استفاده می‌کنند. در فرم ها اطلاعات آخرین تماس و شرح کلی آن ذکر میشود. شرح تماس سرنخهایی را برای تماس مجدد فراهم می‌کند. همچنین در قسمت اطلاعات مشتری نوع شخصیت او را نیز می‌توان ذکر کرد. فروشنده با استفاده از اطلاعات شخصیتی می‌تواند بهترین رویکرد را در مقابل او داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۰۱ ، ۱۹:۲۳
پویا قندی
چهارشنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۴ ب.ظ

اهمیت حضور مشاورین برندینگ سازمانی

تحلیل بازار تحلیل رقبا بازار هدف به طور مداوم توسط مشاورین و تیم آنها انجام می شود. شرکت‌ها نیز از طریق این کارها رقبای اصلی خود را می شناسند و به استراتژی آنها پی می برند تا بتوانند در رقابت از آنها پیشی بگیرند. امروزه با توسعه کانالهای ارتباطی دیجیتال مشاورین برندینگ باید کانال های ارتباطی رقبا را تحلیل کنند. همچنین باید بتوانند منابع و کانالهای ارتباطی در دسترس خود را به بهترین نحو بهینه کرده و در دید مخاطب قرار دهند.

بنابراین مشاورین مسیر رسیدن به یک برند شناخته شده در میان مشتریان را برای شما فراهم می کنند . یک برند می تواند اعتماد مشتریان را به راحتی به دست آورد و باعث افزایش بازاریابی دهان به دهان شود. از این طریق هزینه های انجام شده برای بازاریابی فیزیکی نیز کمتر خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۰۱ ، ۱۳:۱۴
پویا قندی
يكشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۵ ق.ظ

مشاوره طراحی سایت با پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون یکی از قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی به منظور ساخت نرم افزارهای تحت وب و سایت های قدرتمند است. شرکت های بزرگ مانند مایکروسافت، ناسا و گوگل با زبان پایتون برنامه های مختلف خود را نوشته اند. از مهمترین مزایای که پروژه های طراحی سایت با پایتون برخوردار هستند، قیمت پایین تر به نسبت طراحی سایت با زبان برنامه نویسی php است.

مزایای کدنویسی سایت با پایتون
در قسمت قبلی به این نکته اشاره شد که قیمت مناسب تر یکی از مزایای مهم کد نویسی سایت با پایتون است. همچنین نیاز به کد های کوتاه از دیگر نقاط قوت زبان برنامه نویسی پایتون به شمار می‌رود. اما باید توجه داشت که این کدهای کوتاه قدرتمند بوده هیچ مشکلی را ایجاد نمی کند.
سئو سایت همواره یکی از قسمت های مهم جذب مشتری در دیجیتال مارکتینگ است. یک سایت بهینه، در موتورهای جستجو رتبه بهتری کسب می‌کند. به همین علت طراحی سایت با زبان برنامه نویسی پایتون ، می تواند در کسب رتبه بهتر سایت به شما کمک کند. زیرا پایتون از سئو پذیری بهتری برخوردار است.

مراحل طراحی سایت با پایتون
طراحی سایت دارای مراحلی میباشد که نیاز است کارشناسان گرافیک، متخصص ui و ux، به همراه متخصصین برنامه نویسی پایتون در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا طراحی سایت به بهترین شکل انجام شود. از این بهتر است قبل شروع پروژه با شرکت های طراحی سایت ، ابتدا با یک مشاوره خبره و توانا در این زمینه مشورت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۰۱ ، ۱۱:۳۵
پویا قندی